Gå til innhold

Ønsker flere venninner fra/i Tr.heim

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Dere må regne med meg også :)

Vi flytter til Trondheim iløpet av sommeren. Kjenner ingen. vi blir nok å flytte mot heimdal eller kattem. skal bo litt på moholt i studentfamilie leilighet frem til vi finner noe å investere i. må ut av byen for å få råd til noe så blir nok der et sted.

så i august er jeg super klar for treff.

jeg er 26år og har en jente på 3år.

Annonse

Jeg skal til Jordmortreffet på Saupstad 3 juni! :-)

Kommer da rett fra nattvakt, så kan ikke garantere at jeg er så veldig opplagt...;-p Forsto det slik at møtet fort kan ta et par timer.

Noen som tar på seg å arrangere BIM-treff etterhvert da?

Er ikke helt sikker på HVOR på Saupstad jordmora holder til jeg. Er ikke kjent der. Noen som kan fortelle meg hvor jeg skal gå av når jeg tar 4 fra Heimdal og hvor jeg skal gå???? he he he... Ender vel opp med å ta taxi;)

Det jordmor treffet er jo en ypperlig måte å bli kjent med andre gravide i samme område på da:)

Jeg vet ikke heller helt hvor det er, men adressen var Saupstaringen 7(?). Får nok sjå på et kart i førveg.

De sa det skulle ta 2 timer der og det håper jeg virkelig! Var på første kontroll hos legen for en uke siden og det var jo totalt menløst, han sa jo nesten ikke noe mer en "spis mer jern". *litt sur på legen*

Gleder meg til å treffe dere. Lurer på om vi bli mange som kommer...:-)

Jeg er også litt sur på legen... Var til første kontroll i dag og det syns jeg bare var bortkastet tid... Andre jeg kjenner har fått høre hjerterytmen og greier, jeg ble bare stukket i og verken lege eller de på "laben" snakket til meg. De kunne vært stumme hele gjengen for alt jeg vet!!! Godt at jeg har fått jordmor da!!!!

Helsestasjonen på Saupstad er rett ved 3T, Liddl, Prix og Kiwi på Saupstad. Mener det er i det samme bygget som Kiwibutikken. Hvis man kjører bil dit, tar man av ved bensinstasjonen.

Gleder meg! Er det mange som blir satt opp på disse fellesmøtene? Noen som vet?

Hmm...du var muligens ikke på Heimdal Medisinske Senter? Sykepleieren som tok blodprøve på meg var utrolig upersonlig og nesten sur. Hun sa ikke noe og reagerte vare seg når jeg prøvde meg på litt humor eller berømte henne for sprøytestikket som knapt føltes.

Jordmor trenger ikke å anstrenge seg så verst mye for å overtreffe legen og sykepleieren :-), men enn er det mange uker kvar til kontrollen der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...