Gå til innhold

bilen min er på billigsalg... :-(

Anbefalte innlegg

Har vært så fornøyd med den. Stor og god, 4WD, bruker litt mye drifstoff men greit nok. Har vært en del trøbbel med den i vinter, stoppet blant annet på tur på jobb. Hadde den på EU kontroll i dag og så ba vi dem om å se på en skrapelyd vi hadde hørt en liten stund.

Jeg og vesla gikk og ruslet i byen og da ringte de fra verkstedet og sa at bilen ikke var kjørbar. Ene hjulet holdt på å falle av og om vi kjørte hjem (6km) risikerte vi at girkassa hengte seg!!!

8 år gammel bil, gått 100 000 km. Kjøpt på samme verksted for 1,5 år siden. De skulle se om det var noe garanti å få for girkassa da, ikke helt normalt at den skal gå så fort på japansk bil.

Har kjørt Nissan i alle år og vært kjempefornøyd. Prøvde ett annet merke, men nå blir det Nissan igjen ja... Nå vil jeg ha en X-TRAIL!!! (drømme, drømme)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137734838-bilen-min-er-p%C3%A5-billigsalg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, det kunne vært skummelt ja! Får håpe det er garanti på den ennå da.

Vi prøvekjørte en bil for noen år siden, men den begynte å riste så fælt når vi kjørte på motorveien, så vi kjørte kjempesakte tilbake til bilforhandleren. Det viste seg at mutterne nesten ikke var skrudd igjen, og hjulet var på vei til å dette av.... hehe.. men vi kjøpte likegodt bilen vi da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...