Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei dere,

jeg har passert 12 uker og er veldig glad for det:-)

Denne uken merker jeg mindre "strekking" og "voksing" i livmor, vet ikke hvordan jeg ellers kan forklare dette "symptomet". For meg er bevegelser et tegn på at det vokser og gror og et trygghetstegn. Men de siste dagene er det minimalt i forhold til før, og mitt spørsmål er om det er flere som opplever dette.

Føler meg hysterisk og skjønner det om jeg oppfattes slik også, men slik er det altså, og jeg kan liksågodt spørre dere...

Fortsetter under...

Hei! :)

Jeg er 10+3 uker på vei, å har det slik som deg.

Har opplevd endel stekking og voksing, men nå de siste dagene har det gitt seg helt, og jeg har faktisk nesten ikke symptomer på graviditet. Var ho jordmor idag, og hun sa det var heeelt normalt.

Syptomene kan variere fra dag til dag.

Så tror ikke vi skal bekymre oss:)

Lykke til videre! :)

Jeg hadde masse slike strekksmerter/murringer forrige gang, men denne gangen har jeg knapt kjent noe (9 uker nå). Forrige gang forsvant de rundt 14 uker. Det meste er normalt tror jeg, så lenge det ikke er snakk om sterke smerter.

Hihi jeg hadde en periode i begynnelsen der jeg fikk panikkanfall fordi jeg ikke eide symptomer jeg heller. Men jeg har bestemt meg for å bare NYTE det, for ved neste graviditet er det ikke sikkert jeg er like heldig :)

Idag skal jeg tilogmed på trening! For første gang på sikkert.... 5 uker... Jeg er ikke kvalm, ikke vondt noe sted, har ganske bra med energi; bare sulten hver tredje time, og trøtt tidlig om kvelden.

Jeg tror vi symptomløse skal prise oss lykkelige for at vi har det så fint jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...