Gå til innhold

noen som vil gjette?

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

er bare 4+ 6 i dag, men har på følelsen at det er ei jente, mulig ønsketenkning.. har en sønn fra før og under forrige svangerskap var jeg ikke plaget med noe morgenkvalme eller hodepine slik som denne gangen. urinen er sterk i fargen og lukter søtt! higer mot salt og krydder og av og til sjokolade, forrige gang hadde jeg higer etter alt av appelsiner (juice, brus ol) samt chips!

noen som har noen tanker om hva denne er? :)) takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glemte å nevne at alle kinesiske kart jeg har sjekket ut sier jente, forrige gang stemte det da det sa gutt :)

Skrevet

Hei,

Det er utrolig vanskelig å si så tidlig! Det at du får lyst på salt er ofte en gutte-tegn, men sjokolade er et jente-tegn. Når det gjelder kvalme, så har det vært sagt at det er typisk jente tegn. Samtidig kjenner jeg flere som fikk gutt som var super-kvalme. Jeg tror kvalmen skyldes først og fremst din reaksjon på stigningen av graviditetshormonet. Så det er vanskelig å si:)

Skrevet

urinen er blass/svak i fargen.. skrev feil :)

- paprikka- ja, det er veldig tidlig i sv.skapet, men artig å se hva folk gjetter :) tror selv det er jente jeg :) blir spennende å se :)

Skrevet

jordmoren som jeg gikk til sier at av alle kjerringråd er det magefølelsen hos moren som oftest er det riktige!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...