Gå til innhold

SA uten smerter?

Smart, sjarmerende og spesiell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere :)

Jeg er gravid (?) uke 7+5. Hadde blødd brunlig en uke, var hos gyn for 1 uke siden og fikk konstatert levende foster, lukket mormunn. Har fortsatt å blø, efterhvert friskere blod, men ikke hatt noe særlig smerter (det har jeg heller ikke ved mens), bare litt murringer for 3-4 dager siden. Føler meg overhodet ikke gravid, ingen symptomer, og de foregående gangene har jeg vært ganske sulten og kvalm.

Mitt spørsmål er: Kan man ha SA uten smerter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kan man. Jeg hadde en SA i uke 11 (hadde da spottet i flere uker, men tror ikke det hadde noe med SA'en å gjøre siden jeg også har spottet masse dette svangerskapet, og alt er fint) og jeg hadde aldri vondt, ikke i det hele tatt.

Som du ser har altså også jeg hatt blødninger uten at det er noe galt i magen min, jeg har heller ikke nevneverdig med symptomer, noen bare er slik. Ikke tro at mangel på gravid-følelse eller symptomer er tegn på noe galt, det er ikke alle som blir superkvalme omtrent fra eggløsning og mange symptomer er nok innbilning/ønskesymptomer også fordi man går rundt og kjenner så veldig godt etter. Blødninger skal derimot tas alvorlig, men du har hatt UL og alt var fint så du har all grunn til å tro at det går bra. Du har nok bare en lettblødelig livmorhals. :-)

Skrevet

Ja, det går- desverre. Hadde ingen smerter i det hele tatt....i uke 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...