Gå til innhold

hmmm bare lurer litt jeg,håper på mange svar:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei er fra desemberklubben,men bare lurte på en ting,hvor mange uker var dere på vei første gang dere hørte hjertwlyd hos jormor eller lege?

Fortsetter under...

Skrevet

Var 13 veke paa veg daa eg fekk hoyra hjertelyd hos jordmor...er no 14+3

Skrevet

i forrige svangerskap var det på andre kontroll,ca 14 uke eller så??

Denne gangen var jeg på kontroll i uke 11 og fant den ikke,så det blir vel ikke før ordinær UL i uke 19 :(

Er nå 14+0.

Skrevet

11+0, det var ny rekord sa legen :-)

Skrevet

Jeg hørte ikke noe i uke 14. Prøver igjen i uke 17:)

Skrevet

Jeg var til første kontroll hos legen da jeg var 11+1. Jeg hørte hjertelyden kjempe godt med en gang legen min satte dingsen på magen min:) arti! tror hun ble like overrasket som meg da vi hørte den så tydelig med en gang:) Det var faktisk veldig rørende....

Annonse

Skrevet

jeg var i uke 11, nesten 12 da jeg hørte hjerte hos legen: )hadde ikke forventet å høre noe,men det slo som bare det:))

Skrevet

Nesten 12 uker. Måtte lete litt, da.

Skrevet

jeg var 13+1 og da sa legen at vi egentlig er heldig om vi hører no. for det er ikke vanlig og få høre så tidlig.

Skrevet

Jeg hørte første gang hos jordmor når jeg var 13 uker. Jordmor ville i utgangspunktet ikke sjekke så tidlig, men ettersom pappan skulle på reise utenlands med jobben i en måned, så tok hun sjangsen, så lenge vi lovet å ikke bli bekymret om hun ikke fant den. Når vi prøvde fant hun den med en gang, og jordmor ble litt overrasket over at hun fant den så lett, så det var gøy. :)

Skrevet

hørte ikke hjertelyd i uke 12. Så da blir det vel neste gang hos jordmor. Legen sa vi må ha flaks for å høre noe så tidlig som i uke 12

Skrevet

Var litt over 14 uker da jeg hørte hjertelyden for første gang. Fant den nesten med en gang..

Annonse

Skrevet

Jeg var akkuratt 10 uker første gang, nå er jeg 13 uker på vei å skal til legen i dag for å høre den igjen:)

Skrevet

Første gangen jeg hørte hjertelyden var igår..16 uker=) Veldig gøy!!

Skrevet

Hørte den i dag, er 13+2.........men måtte lete lenge for å finne den

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...