Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #51 Skrevet 24. mai 2008 Buhuuu, enda mere venting for min del!! Han telte endel eggposer men de var ikke så store som ønsket ifht uttak, så jeg fikk skrudd opp dosen på Puregon i tre dager til (til og med i morgen), og så blir det ikke uttak før onsdag, innsett fredag. *skuffa*
micro Skrevet 24. mai 2008 #52 Skrevet 24. mai 2008 nå har jeg satt eggløsningssprøyta. hm håper jeg fikk alt jeg skulle ha. dyttet litt på den slik at det ikke ble luft og så kom det litt ut av den og så satte jeg den inn. den var ikke så ille, helt greit. bare litt lengre nål. lykke til jenter. nå får jeg håpe at det ikke er noe bivirkninger på denne her. lykke til Yaddaline - du er like i hælene
pooa Skrevet 25. mai 2008 #53 Skrevet 25. mai 2008 Hei. Da er det klart med meg. Blir uttak på tirsdag og innsetting på torsdag i Trondheim!! JIPPI!! Skal sette eggløsningssprøyten i kveld, men det regner jeg med går bra... Da satser vi på en babybooom dere!!!! LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!
Chaiemae Skrevet 25. mai 2008 #54 Skrevet 25. mai 2008 Jeg skal på UL i morgen tidlig. Regner med at det blir uttak enten onsdag eller torsdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå