Gå til innhold

Uke 22 jenter :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har UL på ondag, det skal bli spennende

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første UL i dag, sprøytedag 6.

er øm og oppblåst i magen, og generelt veldig påvirket av medisinene denne gangen.

Legen så mange eggeposer, 7-8 på hver side, men det trenger jo ikke bli noe av alle til fredag da jeg skal tilbake for ny UL...

er glad jeg begynner å se slutten på medisineringa, syns det er tungt å bli så påvirket, føler det går ut over alle rundt meg om dagen...

Skrevet

hva er dosen din Fisefjert'n?

Nicket ditt passer meg nå altså.har så mye som arbeider i magen nå og så luftig. er veldig ubehagelig. i dag skal jeg til Legen får å ordne meg sykemelding.skal bli godt å slappe av litt.tenkte å prøve å få sykemelding en uke etter innsetting. den andre uka trur jeg skal bli godt å få komme på jobb igjen. jeg jobber i barnehage. jeg skal også ha soneterapi dag og jeg håper på litt massasje også.deilig!!hvordan går det med dere ?

Skrevet

Nå kjenner jeg det enda mer i magen. Er litt stinn. Håper det betyr at jeg har flere follikler enn sist for da kjente jeg ingenting.

Skrevet

He,he, nicket passer her i gården og...

Jeg går på puregon 150 enheter (heter det det?), har akkurat samme dosen som sist, og da merket jeg ingen bivirkninger.

Denne gangen har jeg fått atl!

Er sykmeldt nå, gikk bare rundt meg selv på jobb og fikk ikke gjort noe fornuftig. Godt å være hjemme, er nok prosjekt for meg å kjøre på butikken å kjøpe avisa om dagen...

Skrevet

Heisann..

Idag er eg på dag 7 med sprøyter. Går veldig greit, men føler meg litt oppblåst..:)

Var på ultralyd i går, hadde 10 eggposer på ene siden, og 7 på andre.

Gikk på 100 ie med puergon, men ho økte meg til 125 for å få eggposene litt større.

Er sykemldt fra jobb, greide ikkje å fungere, og var ganske deppa..

Skal bli godt når vi er ferdi, og det forhåpentligvis blir resultat av alt styret:)

Lykke til alle sammen...:)

Skrevet

Hei.

Jeg er på dag 7.med sprøyter. Tar Puregon.Jeg skal på UL på fredag... Spennede!! Ellers har formen vært fin til nå egentlig. Har fått bihulebtennelse og er blitt kvalm:0( Er sykemeldt ut uka...

Noen som hører til St.Olavs her da? Vi skal på UL her jeg bor og får vel beskjed om når vi skal reise til Trondheim på fredag.. Vet i grunnen ikke så mye..Lite info synes jeg...

Skrevet

Hallo..:-)

Er også på dag 7 med sprøyter,tar puregon 150ie,og menopur300ie.

Men kjenner nesten ingenting til noe,så er litt bekymra for at denne "coctailen" ikke funker på meg!!

Har gått på gonal-f tidligere..

Blir ul på fredag,så er selvfølgelig veldig spent på hva de finner der!!

Skrevet

Hvor hører du til da? Jeg tar bare puregon. Er vårt første forsøk. Deres også?

Er jo ikke alle som reagerer da.Går sikkert greit! Blir spennende på fredag ja!!!

Skrevet

Hører til hos Hausken vi..

Er vårt tredje og siste forsøk.

Har tenkt litt på at kanskje jeg er bare heldig som ikke har noen bivirkninger/reaksjoner på sprøytene,men syns dosen er stor så regna nesten med litt bobling i underetasjen..:-)

Skrevet

da er jeg ferdig med UL.kom akkurat hjem og må si at det så veldig bra ut.det var mange egg og legen ville sette dosen min ned. "nei, nå vår vi passe på deg her" jeg kunne se 20 store egg, men de er ikke store nok enda. men skal si magen min jobber her. har blåst seg ogg og veldig ubehagelig. Har gått på dose 125 i 5 dager og idag skal jeg ta 100 og i morgen 75. skal tilbake til riksen på fredag for å se om jeg skal begynne på eggløsningssprøyte da eller lørdag. Dette er så spennende. gleder meg veldig. og det var visst helt vanlig gå å fjerte masse.hehe

noen fler som har vært på UL?

regner innsettning tirsdag/onsdag hurra!!

Skrevet

åh føler at magen min sprenger snart. det presser så veldig og iser masse. håper jeg slepper å gå så veldig lengre med disse eggene her. hvordan har dere det? noen som skal inn til UL i morgen på RIksen

Skrevet

Her har det og vært mye magespreng, med det har gitt seg litt nå. Er verre med alle de andre "plagene" støvsugde et rom i stad, og blei heelt pumpa...(pinlig) Får ike gjort noe, nesten, for jeg blir så varm av alt... huff...

Skrevet

åh har ikke blitt noe bedre her. magen er stinn og jeg orker ikke gjøre store bevegelser. eller jobbe er utrolig kjedelig. selv når jeg prøver å holde inn magen skjer det ingenting. ubehagelig å være oppblåst altså.

Skrevet

Jeg har vært på UL i dag. Fire store follikler og noen små. Ikke så mye å rope hurra for men jeg er jo vant til at det blir få egg. Slimhinnen var 8 mm. Skrudde opp dosen gonal til 375 ie og skal tilbake på mandag.

Skrevet

Jeg knasker Progynova på dag 7, og har fått en ubehagelig bivirkning - nemlig å ha sinnsykt tørre øyne. Mot slutten av arbeidsdagen har jeg store problemer med kontaktlinsene. Men dette er piece of cake sammenlignet med plagene jeg fikk av sprayen og sprøytene sist. Er glad jeg slipper det på en stund!

Skal ha UL-kontroll tirsdag, og deretter vet jeg ikke helt når innsetting blir. Uke 22 er planen, så jeg forholder meg til det, men siden mensen var forsinket, så kan det hende det blir tidlig i uke 23.

Lykke til alle sammen!!

Skrevet

Hei:) Er på dag 9 med sprøyter. Har vært på UL idag. Hadde produsert mange eggposer, men alle var ikke blitt store nok endå..:(

Har økt dosen igjen til 150IE.

Skal på kontroll på mandag igjen,og håper de då kan si at de er store nok:) Er skikkelig oppblåst føler eg.....

Hvor mange eggposer er det normalt å produsere? Noen som vet ca?

Klem

Skrevet

ja ja, da er det ul i morgen og jeg er utrolig spent!!

Håper alt har gått etter planen og at det blir uttak mandag og innsetting onsdag!

Masse lykke til alle sammen!!

Skrevet

jeg er også uke 22 jente. 2 ultralyd i morgen. Driver i kort regime.

Skrevet

Jeg har bare tre på hver side og to av dem er veldig små.

Skrevet

Oppdatering fra ul i dag..:-))

Ble veldig positivt overrasket.

Hausken fant 10-11 eggposer,det beste hitill i forhold til de andre forsøkene!!

Så nå er det klart for uttak på tirsdag..:-))

Skrevet

Var ganske mange eggeposer her og, fikk ikke noe mer utfyllende svar enn at det så bra ut, men kunne telle 4-5 på hver side selv, så det blir spennende å se på tirsdag... Uttak da for vår del også =)

Skrevet

Oppdatering fra meg etter ul i dag:

Dr.Kahn var veldig fornøyd med antallet egg i dag! Da er det klart for uttak på mandag!! Blir spennende å sette eggløsningssprøyten i morgen. Denne gangen skal jeg bruke Pregnyl, fikk en gjennomgang på hvordan jeg skulle gjøre det i dag!!

Da ønsker jeg dere alle sammen en riktig god kveld og helg!! I morgen skal jeg heie Maria frem til seier! Norway twelve points!!

Da kommer jeg med en ny oppdatering etter uttak!!

Masse lykkeønskninger til dere alle sammen jenter!!

Fredagsklem

Skrevet

hadde ihvertfall 12 eggposer sa de,men telte ikke mer. så jeg skal også ta ut eggene mine på mandag og inn onsdag. fikk ikke noe info om hvordan eggløsningsprøyten skal tas men regner samme som andre sprøytene i magen.

Skrevet

Jeg var på ny ultralyd i går. 3 eggposer på ene siden og 5 på andre.

Det blir uttak for meg å på mandag, i morgen drar vi til danmark.

Lykke til jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...