Gå til innhold

i morgen blir det Glucosebelastnings test.

Anbefalte innlegg

Skrevet

måtte faste fra kl 24 i dag - og ikke drikke vann i morgen!!!! hva i alle dager...kommer sikkert til å treffe bakken før de 2 timene er over...

Noen gode tips?? burde jeg spise veeeeldig godt i kveld, eller leve som normalt...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

leve normalt, og ta med deg en niste med noe godt brød :) det syntes jeg vr godt :D:D

Skrevet

hei:)

jeg spiste masse rett før klokka24, men det var ikke lurt, var sinnsykt sulten når je våknet...trormagesekken var i sjokk...nei spis som normalt tror jeg er lurest:)

fikk beskjed om at jeg kunne drikke litt vann, noe jeg gjorde rett etter jeg sto opp noe som dempet den verste sulten....

lykke til i morgen:)

Skrevet

jeg spurte to ganger, om det virkelig var slik at jeg måtte holde meg unna vann. å det måtte jeg:(

tror jeg bare skal drikke litt ekstra vann i kveld ( så jeg skal gå enda mer på do, enn jeg allerede gjør om natten...hehe)

gruer meg mest til det sukkervannet. blæ, høres ikke godt ut.

takk for tips jenter:)

Skrevet

hmmm rart vi skal få forskjellig beskjed....

hvordan gikk det foresten...?

Skrevet

hei hei. det gikk så fint så. hadde egentlig ikke trodd det, med et utgangspunkt på 6. da jeg ble målt etterpå ble det 4.5 :) så jeg er superfornøyd.

men alt gikk ikke bra i dag...datt noe forferdelig på jobb i dag, da jeg skulle redde noen barn i fra å sykle utenfor en bratt bakke.

jeg datt i fart på rompa, fikk et ordentlig trykk. håper det går bra.

Skrevet

så bra test da:) slipper å tenke mer på det da...

uff ikke bra å dette no, tryna skikkelig i forrige svangerskap jeg, men gikk bra, godt beskyttet de små nurkene:) men er du urolig er dt bedre å ta en telefon til føden å få det sjekka

Skrevet

er ikke såå urolig, men vi får se utover kvelden. blir nok bare litt støl i bekkenet ( som allerede er litt skrall) er masse liv i magen -og har ingen smerter.

men var veldig leit når det skjedde, hadde vanskelig med å holde meg i å grine høyt. uff, men det kom en skvett da jeg ringte mannen min etterpå. hormonene løper nok mer løpsk enn alt annet...

Skrevet

ja kjenner til det med hormonene...kommer gjerne en skvett med tårer i ny og ne når det til vanlig hadde vert tørt....

så lenge det er liv og røre så er sikkert alt greit, men kjipt nok å få trøkken i bekkenet, ikke noe man trenger når man alt er gåen.... nei får håpe det går bra,men du kommer skkert til å kjenne det litt i ryggen da...

du får slappe av i kveld og hente deg inn igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...