Gå til innhold

da kommer jeg inn hit ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...etter å ha fått påvist tette eggledere med vannskanning på sykehuset i dag. En trist beskjed å få, når Jeg og partneren min egentlig skulle til storken i danmark denne mnd å begynne med vanlig insiminering, men nå ser det da altså ut til at vi må begynne med IVF. Så nå skal jeg google og lese innlegg her inne på harde livet, for å lære litt om dette

:-) for gravid skal jeg bli!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og velkommen :)

Gravid blir du garantert en gang! Det må man ha tro på :) LYKKE TIL!!!

Skrevet

Hei. jeg har akkurat blitt gravid på egenhånd etter over 11 år med prøving og 4 ivf pga tette eggledere, så det er håp!!! det er jeg et levende bevis på. så gjenstår det bare å se om spiren vil være hos meg!!!

Lykke til..

Skrevet

takk for det, ja må bare komme meg over sjokket, så skal jeg nok være klar til "kamp" om å bli gravid:-)

Tullemor1 gratulerer, for en fin historie du har :-) gir håp til oss alle :-)

Skrevet

Velkommen hit. Har svart deg inne på donor.

Skrevet

Hei, Lillebie

Trist og høre om de tette egglederne, men så bra at du sjekket dette FØR dere begynte med inseminering. Selv var jeg og kona på Storken fire ganger, før vi til slutt fikk samme beskjed som dere: tette eggledere.

Så vi er i gang for fullt med prøverør. Jeg gjorde som deg, og leste alt jeg kunne finne! Desverre ble min kone overstimulert på første forsøk, dvs at hun produserte for mange egg, og det kom vann i bukhulen. Men vi setter igang med medisiner igjen neste uke!

Må gjerne spørre hvis det er noe du lurer på :)

Skrevet

ja på en måte bra vi fant ut av det før vi reiste ned...

men til min trøst så virker det som om man kan komme ganske fort i gang med prøvinga på Nordica?

blir jo veldig spennende å måtte begynne på medisiner og sånn og...er liksom så uvant å tenke på at man på ha prøverørbehandling!

ja jeg har sikkert 1000 sprøsmål som svirrer over meg hele tiden, så jeg får lese litt og spørre litt om hverandre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...