Nina 40+ Skrevet 25. mai 2008 #76 Skrevet 25. mai 2008 Hei Tullemor! Husker deg godt fra tidligere her inne, og vil bare få lov å si; GRATULERER så utrolig fantastisk dette var!!!!!!! :-D :-D :-D Sender deg masse gode tanker, og krysser fingre og tær for deg fremover!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #77 Skrevet 25. mai 2008 Tusen takk 74 skytte og Nina. ja dette er helt fantastisk.. måtte bare spiren sitte nå så jeg kan få oppleve mirakelbarnet mitt )))
aagder Skrevet 25. mai 2008 #78 Skrevet 25. mai 2008 Fantastisk!! :-) Gratulerer så mye! Ta godt vare på deg selv og det lille mirakelet, håper alt går veldig veldig bra fremover!!
Brumm Skrevet 25. mai 2008 #79 Skrevet 25. mai 2008 Måtte jo skrive litt her også da selv om vi har snakket i telefonen!!! Du gir virkelig håp til fortapte sjeler!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det viser bare at vi ikke kan gi opp! Det er håp for alle og dette har virkelig hjulpet på mitt humør! Vi krysser alt for deg, dette er jo et mirakel! Kom på en ting, hvor lenge siden fikk du påvist tette eggledere? Er ikke det maaaange år siden? For nå er de jo ikke tette! Ihvertfall ikke begge! Men spiller jo ingen rolle nå. Gleder meg til å se deg med kul på magen snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! masse klemmer
mature42 Skrevet 25. mai 2008 #80 Skrevet 25. mai 2008 Hei! Ikke ofte jeg gir respons her inne - men dette er et fantastisk unntak. GRATULERER SÅ MYE TIL DEG!!!!!!!!! Ble bare SÅ glad da jeg i dag leste innlegget... HIlsen Mature som skal ta test 4 juni på fryseegg.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #81 Skrevet 26. mai 2008 Åhh så koselig jenter, tusen tusen takk )) Jeg fikk påvisst tette eggledere i 2005 tror jeg det var men hehe jaja så tette var de ikke.. så får vi bare krysse alt vi har!!! Koselig å høre fra deg også mature, det var lenge siden.. jeg krysser alt for deg til 4 juni.. måtte det gå veien for deg nå.. jeg skal på u.l 2 juni XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX for oss begge ))) Og brumme jenta mi, nå må vi treffes snart!!! Kleeeem
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 26. mai 2008 #82 Skrevet 26. mai 2008 Gratulerer! Fantastisk å høre slike nyheter. Jeg sitter med tårer i øynene - var det noen som virkelig fortjente dette - så var det deg! Kos deg som gravid - dette går bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå