Gå til innhold

Hei alle sammen, jeg bare gråter av glede!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter over 11 år med prøving, 4 ivf forsøk er jeg plutselig gravid på egenhånd!!!! ER IKKE TIL Å TRO!!!

Jeg skulle bare ta en test for å få mensen til å dukke opp, skal jo i gang med 5 forsøket og uttak i uke 27 så jeg måtte få mens nå for å rekke forsøket før ferien, de stenger i uke 28..

Satte meg på do, tok testen og trodde jeg skulle svime av!!!

Det lyste et stort X mot meg.. hehe skjønner ingenting, har jo tette eggledere og så lenge jeg har slitt.. dette må jo være mening!!!

Skal på ultralyd 2 juni og er i dag 4 uker på vei.. sa de i porsgrunn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fantastiske nyheter!! Gratulerer og lykke, lykke til videre. Ta godt vare på deg selv og spiren :)

Skrevet

SÅ UTROLIG FANTASTISK da Tullemor!!!!!!

GRATULERER så utrolig mye :) Tenk at naturen faktisk klarer å ordne opp på egenhånd :) Det er et lite mirakel du bærer på :)

Skrevet

Å herregud er det mulig!!!!???? :o) :o) :o)!!!!!!

GRATULERER det er jo helt fantastiske nyheter. Nå ble jeg stormende, jublende glad!!!

Å dette fortjener du så sinnsykt Tullemor1..................

Måtte bare skynde meg å svare, skal ha foreldremøte i bhg men dette var så viktig at jeg ikke kunne la være å skrive:

GRATULERER IGJEN :o)

Glad klem

Skrevet

For et mirakel.....gratulerer sååå utolig mye:0)

Skrevet

Tusen tusen takk alle sammen, jeg skjønner ingenting.. jeg skulle jo bare få mensen til å komme og ikke lure meg, hadde jo dårlig tid.. og denne mnd har jeg bare kosa meg, festet og t.o.m tatt noen røyk og gitt faan hehe.. spilt golf og kosa meg.. så dette ja hvis dette går veien er det et mirakel barn.. :o)))

Skrevet

Tullemor1

Gratulerer så masse, nå må du virkelig kose deg fremover:))

Skrevet

Ååå, dette fortjener du virkelig Tullemor!!! Gratulerer så mye!!! Helt fantastisk!!! Kos deg videre med spire og nyt tiden du har foran deg=)=)

Skrevet

Næææhh, så kos Tullemor1 :))))

Er det ikke utrolig, ble helt lamslått her jeg nå :)) Også på egenhånd, knis :)))

Håper det er min tur også snart, vi gir jo ikke opp vettu ;))

Et STORT GRATULERER til deg, og måtte spiren klore seg fast i 9 mnd :))))))))))))

Stor klem fra

Skrevet

Så utrolig gøy. Gratulerer så mye!

Skrevet

Så fantstisk! :-D Etter 11 år er det virkelig fortjent, ja! Unner deg denne babyen for alt i verden! Ta hånd om deg selv og lille spire!

Stoor klem!

Skrevet

Hva??? Er det sant?? Fy søren, Tullemor, det går frysninger nedover ryggen min, og jeg ble helt satt ut nå!

GRATULERER!

Skrevet

GRATULERER SÅ MYE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dette har dere virkelig fortjent!!!! Gleder meg sammen med dere!!!!

ÅH, fy søren så moro!!!!

STOR gratulasjonsklem

Skrevet

Tullemor dette var da helt utrolig, kanskje det hjalp med moxarolls for deg, for du startet vel med den. Men du kan da ikke ha tette eggledere du da, da har du nok vært feilinformert ganske lenge da, he he ......

Ønsker deg hell og lykke og at du får en frisk ofg sunn baby om 8 mnd, lykke til vennen :o)

Gir deg en skikkelig bjørneklem jeg, og heier på deg - når det gjort og jeg håper at du slipper å kontakte Porsgrunn mer. Men det kan vel hende du kan få søsken forøkelse, dersom det skulle trengs, men tiden går vel for deg også.

Skrevet

Åhh,gratulerer så mye Tullemor. For en utrolig flott nyhet. Og etter alle disse årene da:-) Ønsker deg masse lykke til. Pass godt på deg selv og spiren og nyt graviditeten.

Stor klem fra meg

Skrevet

Herregud dette er fantastisk !

Gratulerer kjære deg :o)

Gratulerer !

Nå ble jeg så sinnsykt glad på dine vegne...

Klemmer :o)

Skrevet

GRATULERER!!! :o))

Fantastisk å lese slike gledes nyheter!!! Masse lykke til :)))

Klem

Skrevet

Dette må være det mest fantastiske innlegget jeg noengang har lest på BiM. Jeg har frysninger her jeg sitter, og øynene fulle av tårer. Noe så utrolig fantastisk!!! Tenk - etter 11 (!!!) år så sitter spira helt av seg selv:)))

GRATULERER, dette var virkelig fortjent! Og masse masse lykke til videre i svangerskapet:)

Skrevet

gratulerer så mye-fantastiske nyheter!!!

Dette fortjener du. kos deg masse.

Så flott å høre sånne historier. det gir håp :-)

Skrevet

Så fantastisk!

Jeg hadde nesten glemt at det går ann å bli gravid ved å ha sex...;-) hehe...

Denne gangen går det veien!!!!!!!

Jeg ble kjempegla nå Tullemor:-D

Skrevet

Gratulerer så mye... Det er et skikkelig gledesinnlegg!!! Tenk at det virkelig går an... Koooos deg masse med magen og graviditeten!!!

Skrevet

HERREGUD VENNEN!

Vi er nesten like langt på vei. Jeg er i 5. uke nå og skal også på ultralyd 2. juni.

GRATULERER SÅ MYE!!!

Dette er vel fortjent for oss begge, så nå får vi følge hverandre videre :o)

Klemmer fra

Skrevet

Gratulerer så mye! Dette er jo helt fantastisk :-)

Skrevet

Så fantastisk! Ble helt satt ut da jeg leste innlegget ditt...Det er jo nesten et mirakel etter alle disse årene og forsøkene!!

:)

Så utrolig fortjent!

Ønsker deg masse lykke til videre:D

Skrevet

Tusen tusen takk alle sammen... jeg skjønner det ikke selv ennå!!

Men ting kan jo skje, så jeg er jo langt fra trygg ennå.. men samtidig så tenker jeg at dette må da være meningen, siden det skjer nå hehe..

Jeg håper virkelig alle sammen får oppleve dette enten på egenhånd eller hjelp og at vi lykkes alle sammen til slutt..

Men skjønner nå at man ikke må gi opp!!! klem til alle sammen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...