Cmoi Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Er på dag 9, og er redd dette går til h.......... Har litt mens murring, humørsvingninger, ømme pupper som bare det. Er stygt redd løpet er kjørt:(( Noen flere med noen symptomer?
Attekattenoa Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Jeg er på dag 6 og har tydelige mensmurringer! Tror også dette kommer til å gå til h.... Er på do og sjekker hele tia! Blir i ordentlig dårlig humør av det. Hadde jeg enda hatt ømme pupper i tillegg, for det hadde jeg begge gangene jeg var gravid, var det første symptomet jeg hadde faktisk!! Hadde mensmurring da også, men det mener jeg var nærmere IKM, så jeg tror absolutt ikke håpet er ute for din del! Tror derimot du er gravid jeg=)=)=) Håper mensen holder seg unna for oss og at vi heller får en positiv test om noen dager! Klem
Lisa78 Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Hos meg er de ømme puppene nesten ikke ømme lenger, og mensmurringene er helt borte, så jeg er også helt overbevist om at dette ikke går veien denne gangen. Men som tidligere sagt, så lenge mensen holder seg unna, så er det håp om positiv test
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå