Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

går det bra med spiren??

trur du det kommer til å gå bra??

friskt barn??

Vet fremdeles ikke hvem du er ;) men har du et ordentlig nick da?? du kan sende meg en pm på hvem du er ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror alt e bra ja. Men føler en usikkerhet,men det er at du er veldi usikker og bekrymra. Ikke fått positiv test enda?

Skrevet

nei, har ikke fått positiv test enda...men jeg bare vet at jeg er det...men greit å få det bekrefta så en ikke trur at man har blit helt gal...hehe...

så du trur jeg er gravid og at ALT vil gå bra??

ja, er jo litt bekymra...for jeg syns det er dårlig gjort av legen å ikke sende meg til Ultra lyd undersøkelse..jeg har pcos, og jeg har masse symptomer på at jeg er gravid, men alle de hormon testene vise nagtivt, og det er pga pcos..åååh..blir frustrert jeg...

Skrevet

Rimeli teit at du ikke fikk ul da. Prøv og kontakt legen ijen i morgen,og si at nå måå du vite! Men jeg får fortsatt opp at du er rundt 7 uker.

Skrevet

ja, ifølge mine beregninger er jeg 6+6 i morra...eller i dag blir det jo nå da siden kl er over 12 ;) hehehe

Skrevet

men legen sa at hun ikke bare kunne sende folk på ul fordi dem trur at dem er gravide osv..jeg skjønner jo det, men når jeg har pcos..jeg sa ikke det :( men hun vet det jo også, så skulle ikke være nødvendig..hmm... ja,..

Skrevet

Hehe. Har du mørkt hår?

Skrevet

I og med du har pcos,så har du jo krav på tidlig ul. Prøvd på privat ul da? Er ikke sånt her,men kansje der du bor.

Skrevet

jeg er opprinnelig blond, men samboeren min er mørk..men har hatt en tendens til å farge håret mitt svart, men er på vei til den normale hårfargen nå... Hvordan det? hehe...

Hva er privat ul??

Skrevet

Fikk opp at du var brun håra.

Privat ul er noen som driver med privat ul. Eneste dumt er at man må betale. Hvor mye vet jeg ikke.

Skrevet

aner ikke om det er det her jeg bor jeg...

jeg er delvis brun :P hehe...det som er nederst...

hva slags farge på håret vil jenta vi får ha da?

Skrevet

Ser guu jeg. Nyfødt mørk,senere blond.

Skrevet

aha... for jeg har drømt faktisk at vi får ei jente først og hu er veldig blond sånn som meg..hehehe.... hva er guu?? hehehe

Skrevet

Skulle stå gutt.ang drømmer kan jeg ikke så mye. Er det noe i at vi får det kjønnet vi drømmer om?

Skrevet

det er så rart...for jeg får ikke dette til å stemme.... hmm..

jeg har drømt at jeg får 3 barn... nr1 : jente, nr 2 og 3 gutter... men på en rar måte føler jeg at vi kan få gutt nå... hmm...kanskje det er ønske mitt som spilller inne....for skulle jeg ønske så ville jeg hatt, gutt, jente, gutt...hehe...

Har du drømt om barna du evt har eller kanskje får?

Skrevet

Drømt at jeg får gutt nå, men ul sa jente.har hatt guttefølelse. Kan jo hende du får jente også, spåing er jo ikke sikker. Men jeg har fått opp gutt 3 ganga til deg nå.

Skrevet

er det på meg eller deg du har fått opp gutt ??

Skrevet

aha..ok... det blir spennende dette her :)

hvordan trur du samboeren min vil forholde seg til msn???

også noe helt annet...:

trur du han får seg jobb innen truck snart?

får han maskinførerkurs også??

han kikker litt på jobb om dagen også, skjønner du :)

jeg kjente at magen vokste i stad..er det normalt da? hehe...

var liksom støl i hele magen på en måte og i underlivet..sånn rar følelse..hehe...

Skrevet

Hmm, er han mye sjalu og mistenksom?

Skrevet

ja, han er det :( og det har han jo ingen grunn til..

Skrevet

Hei og Hopp ;)

Går det fortsatt bra med spiren min?

trur du fortsatt at det er gutt?

Skrevet

Får ikke opp noen forandring. Alt er vel bra:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...