lillebilla Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Kan prøve men garanterer ingenting, får opp tvetydige svar i dag, tror ikke hodet er helt med :-p Fikk opp 18 jeg... så 18 mai kanskje? Håper det! =)
Kristine_88 Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2008 okey... får du opp at jeg er gravid dA? jeg trur sjøl at jeg er det, mange syptomer osv.. men liksom så plagsomt når jeg ikke får pos. test hos legen... har du ikke spådd meg før? er så glemsk av meg om dagen =O jo, det var deg eg "krangla" med ?? hehe... hva får du opp hvis jeg sier at jeg er ca 7uker på vei da?? hmmm....
lillebilla Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Var meg du sendte mange mange mange poster frem og tilbake med Så kjedelig att du ikke får positivt svar hos legen da! Kan jo bli sprø av mindre når en prøver å bli gravid :-) Får du positive graviditetstester da? prøvd en cb digital? så slipper du å tolke streker i det minste.
Kristine_88 Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. mai 2008 ja, har det..men kan hende jeg tok en sånn for tidlig..hmm.. ja, magen har begynt å gå litt utover også...magen henger ikke like mye som før hehe... men svar spm mine da:P hehe... off...masekopp jeg åsså =P hehe
lillebilla Skrevet 14. mai 2008 #7 Skrevet 14. mai 2008 Tror jeg lar være å spå akkurat nå jeg blir forvirra av meg selv her, hodet følger ikke helt med, jeg er så innmari trøtt, selv om jeg har sovet leeenge. Så tar det senere i dag eventuelt? i kveld? pleier å være mer våken om kvelden jeg for tida..
Kristine_88 Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. mai 2008 ja jeg vet åssen det er...er greit det da snakkes vi i kveld...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå