loffmusa Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 vi skal ha emmaljunga edge duo kombi. inkl stelleveske og sportsunderstell kommer den på 8600kr på barn og utstyr, i sverige koster samme vogna 7600kr,altså 1000 mindre. da har man allerede spart 1000 kr, så blir dt endra mindre pga norske krona er verdt mer. MEN, reklamasjon er dt kjedelige at man må dra dit man kjøpte vogna. hva ville dere gjort?? må legge til at vi har oss en tur til sverige av å til. bor i telemark.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Jeg spurte i Sverige ang dette, de sa at garantien gjelder uansett, slik at delene er gratis innen de 3 (?) årene. Men, hvis man reklamerte hos en forhandler i Norge kunne de velge å ta betalt for selve jobben. Hadde kjøpt vogna i Sverige, sparer mye pluss at du trolig ikke får behov for å levere den inn igjen.
vaffeljernet <3 Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Hvor mye sparer du egentlig, hvis du regner med reiseutgiftene? men hvis du kjøper en gang du allerede er i farten, så hvorfor ikke. det er mye annet fint man kan få for 1000 kr :-)
loffmusa Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2008 Skrekkblanda fryd: takk for svar.. barn og utstyr i porsgrunn tar betalt for dt iallefall, dt hørte jg me de om. jg trur at de vognene er så bra at man trenger nok ikke reklamere på de. tenkte å ta emmaljunga bilsetet oxo. sikkert billigere i sverige dt å
loffmusa Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2008 vet ikke jeg: reiseutgiftene er så som så, dt er bare å ta med seg noe tax free varer å selge når du kommer hjem dt;) kursen er ca 114 svenske kr pr 100 lapp her.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #7 Skrevet 14. mai 2008 Har Emmaljunga Duo Edge Combi som vi kjøpte sommeren 2007. Kjøpte den hos en forhandler i Norge. Har vært et par småting med vogna. Noen hjullager som var feilprodusert og måtte skiftes, samt en bremsekrans som det var noe feil med. Da var det veldig greit å ha kjøpt vogna i nærheten. Var bare å gå ned i butikken. De fikset på dagen. Betalte ingenting. Hadde til og med tatt service på vognunderstellet når disse hjullagrene ble skiftet. Så jeg ville kjøpt i Norge. Har forøvrig vært kjempefornøyd med min vogn. En utrolig god vogn å trille og veldig enkel å slå sammen når man skal frakte den i bil eller lignende. Har satt min til salgs nå, fordi vi skal gå over til en lettere sportsvogn. Så dersom du vurderer brukt så kan du jo ta kontakt.
loffmusa Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. mai 2008 ok, takk for svar alle sammen:) vogn er ikke lett altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå