Gå til innhold

Flere med magesmerter etter insminasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter inseminasjon på fredag og lørdag som var, så har jeg hatt magesmerter som minner om menssmerter på fredagen, lørdagen og igår og idag. Kan det være festesmerter?

Kan liksom ikke huske at jeg har slike magesmerter før eventuelt første menstruasjonsdag og dagen før. Ikke midt mellom EL og mens.

Hm, kan jo hende jeg begynner å bli gal og, mye mulig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg svarer her også, jeg :)

Ville bare si at sist gang jeg var til inseminasjon (den gangen jeg ble gravid) hadde jeg veldig vondt i magen fra ca en time etter inseminasjonen. Disse smertene varte i ca en uke. Mener ikke å si noe om hvorvidt du er gravid eller ikke, bare at sånn var det for meg. Jeg trodde det var noe jeg innbilte meg, eller at det var fordi jeg var nervøs eller gal. Det kan det jo fortsatt hende at det var, men jeg var ihvertfall gravid.

Skrevet

Hei,

jeg har hatt smerter etter inseminasjon de fire første gangene jeg ble inseminert, på Stork. 5.gangen ble jeg inseminert på Trianglen, og hadde ikke smerter etter ins. Vet ikke hva som forårsaker smertene, men det er ihvertfall ubehagelig. :(

Lykke til med dette forsøket:)

Skrevet

jeg har også hatt "menssmerter" etter 4 forsøk.

Skrevet

Jeg også har hatt "mensmurringer" etter inseminasjon.

Skrevet

Sæden som sprøytes inn i livmoren tilsettes litt væske, dette gjør at livmoren utvides litt, og dette føles som menssmerter. Kan vare noen dager. Jeg kjente dette et par døgn etter ins, så ga det seg.

Skrevet

Jeg hadde smerter i høyre side som lignet på eggløsningssmerter siste jeg var på stork. Følelse av å ha en tennisball der nede. Varte ca 3-4 dager

• 3 uker senere...
Skrevet

Hvor mange av dere er gravide nå som hadde denne type "menssmerter" etter en insminasjon?

Skrevet

Jeg!!

Tidligere storkeplanlegger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...