Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Hvor lenge går det an å gå uten å amme før det er for sent å bygge opp produksjonen igjenn? Er vel ca 3 uker siden jeg ammet sist, og er så lei meg for den epoken er over Gav vel opp for lille frøkna var så ukonsentrert, måtte stenge oss inne på stille rom for å få henne til å konsentrere seg om puppen. Også var det de tenna da, huff som hun bet! Men ja, nå angrer jeg, kansje jeg gav opp for tidlig. Hun er 9 mnd nå, så hadde jo kunnet ammet mye lengre! Er fremdeles melk i brysta mine, men det er jo ikke mye da. Er det for sent å bygge opp produksjonen?
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Du vet, foer i tiden kunne bestemoedre finne paa aa skaffe seg jobb som amme. Det vil si at det aldri er for sent aa sette i gang melkeproduksjonen igjen hvis du i utgangspunktet ikke har problemer. Spoersmaalet er vel mer om jenta di er motivert?
Erisa* Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 nei, det er ikke for sent, vil jeg tro. Har lest om det i Gro Nylanders bøker at det går an. Tror det sto om det i Mamma for første gang. Er det en ammepoliklinikk på sykehuset ditt? Eller kanskje du kan be om hjelp på helsestasjonen? Men jeg tror det egentlig bare er å prøve, så øker produksjonen etter hvert! (teoretisk sett, altså, jeg har ikke prøvd det selv..) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå