Gå til innhold

Dersom en har sluttet å amme, men angrer seg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge går det an å gå uten å amme før det er for sent å bygge opp produksjonen igjenn?

Er vel ca 3 uker siden jeg ammet sist, og er så lei meg for den epoken er over :(

Gav vel opp for lille frøkna var så ukonsentrert, måtte stenge oss inne på stille rom for å få henne til å konsentrere seg om puppen. Også var det de tenna da, huff som hun bet!

Men ja, nå angrer jeg, kansje jeg gav opp for tidlig. Hun er 9 mnd nå, så hadde jo kunnet ammet mye lengre!

Er fremdeles melk i brysta mine, men det er jo ikke mye da. Er det for sent å bygge opp produksjonen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet, foer i tiden kunne bestemoedre finne paa aa skaffe seg jobb som amme. Det vil si at det aldri er for sent aa sette i gang melkeproduksjonen igjen hvis du i utgangspunktet ikke har problemer. Spoersmaalet er vel mer om jenta di er motivert?

Skrevet

nei, det er ikke for sent, vil jeg tro. Har lest om det i Gro Nylanders bøker at det går an. Tror det sto om det i Mamma for første gang.

Er det en ammepoliklinikk på sykehuset ditt? Eller kanskje du kan be om hjelp på helsestasjonen? Men jeg tror det egentlig bare er å prøve, så øker produksjonen etter hvert! (teoretisk sett, altså, jeg har ikke prøvd det selv..)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...