Gå til innhold

Pris på OTH og TFK?

Nr2-og3 har kommet- lykke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har ca- priser på disse to vognene med bagger?

Er fortsatt litt grønn på dette med vogner men har nå så smått begynt å sette meg inn i dette nå og har forstått at disse to er ganske populær pga vekt osv..

- Er 23 uker på vei så det er vel kanskej på tide å orientere seg litt ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se også på Easywalker sin tvillingvogn, den er ganske lik OTH sin, men vi likte EW litt bedre. Betalte ca 8000,- på babyjungle.nl. (Vogna, to bager, regntrekk og myggnetting, koppholder, frakt og toll)

Skrevet

Tusen takk for svar ;o) Er bagene store til easywalkeren?

Skrevet

Njei, ikke kjempestore - mulig at de er litt større enn til OTH, men jeg vet egentlig ikke. EW var større før, men nå er det visst samme produsent av både EW og OTH, så de nærmer seg hverandre veldig.

Jeg synes egentlig ingen tvillingbager er "store nok" - sammenlignet med den bagen vi hadde til vår jente nr 1 (simo kombi-vogn)... så jeg er spent på hvordan det vil bli utover høsten, hvor lenge vi kan bruke dem.

Jeg synes ellers Teutonia sin S4 ser veldig bra ut, den har større plass siden sittedelen ikke er delt som hos disse andre. Og du kan ha sittedelen vendt mot deg. Men for oss telte det mer at EW er mye lettere og har bedre hjul. Ingen vogn er perfekt... (Nå har jo ikke vi fått brukt vår ennå heller, så jeg sitter jo bare her og synser... :)

Skrevet

Takk for svar- bra med synsing også.. Har forstått at TFK sine bagger er ganske store og at de kan has vendt mot deg... Str på bagene har litt å si da min sønn vokste ut fra sin bag allerede da han var 4 måneder... men det skal sies at han var stor når han var født (over 4 kg) og at bagen kanskje var litt liten (Quinny-vogn)...

Skrevet

Men bagene kan du ha vendt mot deg i alle vognene jeg har kommet over - det er sittedelen som ikke kan snus alltid. Det kan den vel ikke på TFK heller.

Til jenta vår brukte vi bagen i fem mnd (juni-nov) - da det ble voksiposetid, så virket bagen liten, enda den var ganske stor... Det hadde sikkert gått greit, men det var helt greit å gå over til sittedelen også.

Jeg lurer litt på hva slags poser som passer oppi EW til vinteren - ser for meg at bagene blir for små for de fleste typer poser. Men er litt usikker på om det vil bli plass til voksiposer i sittedelen. Hadde vært fint, for det er det vi har, men jeg hører rykter om at kanskje sånne dunposer passer bedre, at de tar mindre plass. Men det haster jo ikke akkurat å tenke på sånt akkurat nå.

Skrevet

Ååå, skjønner.... Jeg roter litt.. Ikke lett å velge vogn altså- jeg går rundt meg sjøl og blir ikke enig. Men har iallefall fått snirkla inn til tre valg. Jeg får nok bare dra i en eller annen butikk og rett og slett se på de og prøve selv ;o)

Skrevet

Lykke til i vognjungelen!

Skrevet

Thanks ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...