amidala, en til? <3 Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Lurer bare på hvordan dere gjør det m de tabl.,??? Hele bruksanv er jo på nederlansk, og det skjønner jeg ikke stort av..... OG legen snakket ikke noe om det heller... Fikk beskjed om å ta to tabl 3 ganger dagl... Hvor langt inn osv...
ikø29 Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Du skal nok ta de så langt som du klarer. Og ligge i ro 15-20 min etterpå. Lykke til :-)
apriljente-66 Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Jeg tar 2 tabletter 3 ganger om dagen, morgen midt på dagen og kveld. De har sagt i Danmark at man trenger ikke å ligge, men morgen og kveld tar jeg de liggende. Man stikker dem inn så langt man får dem ved selvhjelp..hvis du skjønner. Har du ikke fått info fra din norske lege?
eple3 Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Putt de inn så langt du får til med rene fingre (er ikke noe innføringshylse med disse som ved crinone) - og en skal helst ligge litt etter at en har tatt progestan (15-20 min). Jeg satte ringeklokken på en halvtime før jeg skulle stå opp og tok kapslene i senga, om kvelden er det jo enkelt, mens om dagen var det ikke alltid jeg fikk til å ligge, men gikk stort sett greit om jeg satte de da jeg kom hjem fra jobb og tok en 20 min på sofaen (var bare deilig med en liten hvil, ble så trøtt av kapslene). Vanlig dosering er vel 2 kapsler 3 ganger daglig. Progestan er kapsler som tar litt tid før de løser seg opp, derav skal man helst ligge litt slik at de ikke "triller ut" før de har fått løst seg opp. (Ved bruk av crinone som er geleaktig, skal man være i aktivitet slik at gelen blir raskt tatt opp)
amidala, en til? <3 Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2008 Takk takk for svar!!! Da er det bare å ta en halvtimes hvil etter man har tatt dem.... Deilig det da!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå