snuppa ønsker seg en til Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Jeg er ny her inne, og har enn sønn fra før, laget hos Stork Skal snart i gang for å forsøke å få et barn til, og har planlagt å bruke Stork igjen. Men så ser vi jo at det er billigere hos f.eks Nordica, og derfor lurer jeg litt på om det er noen som kan fortelle meg litt om hva man må igjennom der før selve inseminasjonen. På Stork er det jo bare journalsamtalen, og den har vi fra forrige gang. Er det mye mer hos Nordica, og hva koster det eventuellt?
StorkeMammaen Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Hei. Nordica er billigere enn Stork. Men de har ikke åpen donor, hvis det var ønskelig. Les på nettsiden deres www.nordica.org Jeg har vært der to ganger nå og det kan absolutt anbefales, veldig trivelig sted. Lykke til
snuppa ønsker seg en til Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2008 Skal ikke ha åpen donor, da vi har anonym til forrigemann. Så ikke noe om en eventuell journalsamtale på sidene til Nordica, men har vel ikke kikket så nøye : ) Tusen takk for svar, og lykke til videre til deg og.
Chaiemae Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Journalsamtalen på Nordica kan gjøres over telefon og er gratis. Ellers må du ta nye blodprøver men det må du vel på Stork også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå