Clemencia Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Heisann Gratulerer så mye Kunne du spådd meg? Lurer på når jeg blir gravid, og med hvilket kjønn. 051088. Håper på svar
Clemencia Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2008 dytter en gang til, og håper på et lite svar
Kristine_88 Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 hmm...får håpe jeg tar feil men får bare opp våren til neste år jeg.. på kjønn blir jeg veldig usikker... har noen av de andre spådd deg?? hva har de sagt i såfall?
Clemencia Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2008 Jeg har fått litt forskjellig.. Eli, fomle&ariel, 0406 og barnigjen sier juni, og tre av de sier gutt. Men gullemor og magica sier oktober, henholdsvis med gutt og jente. Lillebilla sier juli med jente. Og Aurora sier september/oktober med gutt. Ble du noe klokere på meg nå?
Kristine_88 Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 ja, trur mest juni da ja, og at du føder i mars til neste år... er du kvalm? eller er det meg??
Clemencia Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. mai 2008 Bra d var juni D er jo flertall på den, men tross alt tre stk. som mener oktober også. Men bra du mener d mest positive Ble skikkelig lykkelig jeg nå Og hvordan går d med deg? Kvalm..? Nja. Nei, kan egentlig ikke si d. Men er litt bekymra for kvalme i svangerskapet siden jeg reagerte med kvalme på p-piller.. Ser du noe om d da? Tusen takk for svar, forresten!
Kristine_88 Skrevet 14. mai 2008 #8 Skrevet 14. mai 2008 jeg blir plutselig kvalm også går det bort like fort... skikkelig rart hehe... kan nok godt hende du vil bli litt kvalm altså..men ikke noe sånn at du vil plages skikkelig...
Clemencia Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 14. mai 2008 Hehe, jeg forstår ;p Men du må jo bare være lykkelig for graviditeten, og nyte den nå.. Litt kvalme skal jeg tåle, bare jeg får en liten en Lykke til videre, og takk igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå