habe Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Hei Jeg har akkurat fått en melding her inne fra en som tydligvis ønsker å tilby seg som donor. Det er mulig det er vanlig her inne, og at det er ment vel, men jeg synes faktisk henvendelsen var litt ubehagelig. Jeg skjønner forsåvidt at hvem som helst kan registrere seg og lese våre innlegg, så man får vel være forsiktig med hva man skriver. Men jeg synes jo det var vel freidig... Har andre opplevd dette og synes dere at det er greit??
satser & vesla Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Hei. Jeg har vært her i et års tid og har aldri opplevd å få en slik henvendelse. Høres ubehagelig ut må jeg si. Hvis en ønsker å tilby seg til å være donor må vedkommende legge ut egen innlegg på egen hånd. På denne måten slipper man da å krenke andres grenser ved å sende en direkte melding inn på postboksen. Du får bare sperre denne vedkommende ut slik at han skjønner at har gått over streken.
lillebie på`n igjen Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 jeg får kun slike henvendelser på Gaysir, orker nesten ikke å være der inne. bare de ser man er registrert partner så kommer de hele gjengen, kaller seg sdonor Sæddonor, donor osv... sett noen her inne , men aldri blitt snakket "direkte" til.
"charlie" Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 har vært her noen år og det er en fyr som jevnlig har tilbudt seg. må advare på det sterkeste, fordi jenter som har vært i kontakt med ham senere har blitt "stalket", han har lagt ut innlegg som "trist med den aborten"-type innhold o.l. absolutt en med merkelige motiver. men han er utrolig interessert i å få spredd genene sine, og jeg ser ikke bort fra at enkelte vil oppfatte ham som svært hyggelig og hjelpsom rent innledningsvis. har forståelse for at man velger å få barn med en god venn som man kjenner godt, men vær uhyre forsiktig med fremmede.
Rakel64 Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Hei, jeg har også fått slikt "tilbud" i postkassen min, jeg deleted hele innlegget og neste gang kommer jeg til å sperre vedkommende. Synes det var meget ubehagelig, og absolutt ikke noe jeg ønsker å få tilbud om. Synes det er uakseptabelt at jeg blir kontaktet direkte i min postkasse om slikt.
Magstar Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 Jeg leste om en som kalte seg "sverre" i avisen. Merkelig skrue, er det han dere mener? Jeg har heller ikke fått noen sånne tilbud, heldgivis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå