litjpia73 Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Har jo vært gravid et par ganger og mistet men jeg husker ikke når jeg begynte å kjenne på ting. Skulle egentlig teste i morges iflg St. Olavs opplegg, men jeg turte ikke. Noen som er gravide men uten særlige symptomer på RD 14 eller? Såvidt ømme pupper bare .... Huff...
anna mathea Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Jeg har vært gravid to ganger før og hatt masse symptomer de gangene. Begge gangene har jeg mistet. Denne gangen på fryseforsøk kjente jeg ingen symptomer, litt oppblåst mage bare! Jeg tok test på rugedag 12 for å få bekreftet at det hadde gått til h...... Men jammen lyste det gravid i skjermen på testen gitt. Så det er ikke kjørt før det er kjørt! Opp med motet og ta en test, så kanskje du slipper å gå og lure og ha det kjipt. Syntes alltid det er bedre å vite jeg da, uansett om det skulle være dårlige nyheter! Men denne gangen hadde jeg satt alle pengene mine på at det ikke hadde gått, men visst hadde det det! lykke til! Og oppdater oss på hvordan det går da! Jeg krysser fingrene for deg...
litjpia73 Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2008 Det var jammen godt å høre. Tror jeg skal ta en test når jeg kommer hjem fra jobb i kveld. Går det bra at det ikke er morgenurin på rg 14 tro?
Smira Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Jeg testet på rugedag 13 på kvelden og testet positivt, men er det fryseforsøk og du får negativt resultat på dag 14, skal du ta en ny test rugedag 16. Lykke til!!
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Jeg testet på rugedag 10 og fikk svaaaaaaakt positiv. Men blodprøven dagen etter viste kun hcg på 19, så må ta ny om en uke! Men jeg har heller ingen symptomer annet enn bittelitt stikking innimellom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå