Gå til innhold

Tidlig ultralyd fredag

venter7

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til ultralyd fredag. Er da 8+4. Er VELDIG spent!! Sist jeg var gravid ble det en trist affære å gå til ultralyd. Fikk da konstatert at det ikke var liv, noe jeg hadde mistenkt lenge pga.blødninger. Men forferdelig trist og fæl opplevelse. Merker at angsten for at noe skal være galt melder seg når jeg tenker ultralyd...... Selv om følelsen er bedre denne gangen. Ingen tegn til blødninger.... Kunne likevel tenkt meg å oppleve flere symptomer:)

Grublegruble...har du vært til ultralyd?

Noen som vet hva man kan se så tidlig? Ser man det lille frøet el.kun hjerterytmen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg var i går. Var da 8+0. Så konturene av babyen og hjertet som slo. Var veldig flott og noen av bekymringene ble borte. Er skikkelig dårlig form og har allerede fått skikkelig bekkenløsning, så det er jo sånn sett ingen tvil om at det er noen der inne...

Lykke til på fredag. Håper det blir en positiv opplevelse

Skrevet

Hei venter 7 og lilletrollet!

Jeg har akkurat kommet fra UL nå, er i uke 7+1, og det var alldeles fantastisk!!! Skjønner at du er veldig bekymret venter7, akkurat det du opplevde sist fryktet jeg så veldig i dag at det var helt grusomt, men så var det jammen en liten bønne der inne, et bøllefrø som gjør meg så kvalm og trett om dagen at jeg ikke vet opp ned på noenting!

Skulle ønske jeg kunne sendt bilde her så ser du hva som kan sees. På første trimester finner du en tråd med "nyttig info - hold oppe på siden" , der er en link til en UL side hvor en ser eksempler på UL i ulike uker, så jeg kjennte igjen hvordan det skulel se ut, man ser fostervann rundt som en svart pose og så ser en embryoet og plommesekken og en streng mellom de to. Så også hjerterytmen på skjermen.

Denne gangen har du jo ikke blødd var det ikke så? Det høres jo annerledes ut enn sist, det går nok bra skal du se, men er pinefull venting ja, føler jeg kan senke skuldrene litt nå, er ennå veldig redd for hva som kan skje, men guri som det hjalp å se at det var liv der inne!!

Veldig kjekt å høre om din opplevelse og lilletrollet! Fantastisk kjekt! Svarer deg på egen tråd :)

Masse lykke til på fredag venter, det kommer til å gå så fint!!!!

God klem til dere begge!

Skrevet

Takk for koselige svar! Godt å høre at det har gått bra med dere!! Jeg skrev at jeg var 8+4 på fredag, men mente 7+4;)

Skrevet

Heisann venter7 :))

Ønsker deg masse lykke til i morgen :)) Detta går så bra så. Må få en oppdatering når du har kommet hjem :))

Stor lykkeklem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...