Kine71 Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Er det noen av dere som vet om man kan, eller bør ta dette samtidig. Står på pakningsvedlegget at naturmidler kan påvirke effekt av Crinone, noen som vet?
twinanne Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Det er vanlig å bruke babyklister i forbindelse med IVF/ICSI så da betyr det at man bruker et progrestron tilskudd i tillegg, De jeg har snakket med så er det greit, jeg bruker Crinone og babyklister selv nå.
Kine71 Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. mai 2008 Heisann Twinanne! Takk for svar. Man blir jo redd for å gjøre noe feil, men samtidig er det jo sant som du sier, alle som går gjennom ivf må vel ha progesteronstøtte etter innsetting. Lykke til i rugeperioden, jeg skal på innsett i dag:0)
Mille 8 ツ Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Hei Kine Jeg brukte begge deler etter innsettelse. Har gått til en naturmedisiner som ikke kunne se noe annet enn fordeler ved bruk av Babyklister og Crione samtidig. Han rådet også til å ta ekstra Zink da dette gir ekstra "gro" bunn i livmoren Lykke til !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå