Gå til innhold

Det er helt utrolig!!!!

Anbefalte innlegg

Linea har ikke sovet på dagen på en uke i dag (dvs hun sovna i bilen på vei hjem fra hytta på søndag, men vi har ikke lagt henne til å sove). I går sovnet hun kl 19, altså i det hun ble lagt i senga. Kl 4 våknet jeg av at jeg satte pusten i halsen og måtte hoste noe sinnsykt. Både jeg og mann våknet, men fra Lineas rom var det helt stille. Jeg klarte å sovne igjen etter å ha vært inne hos henne og hørt henne puste. Men mannen gjorde ikke det. Kl 5 våknet Linea for første gang den natten og hun fikk litt vann av pappa før hun sovnet og sov til 7. Så alt i alt så sov hun altså fra 19 til 7 uten tull. Godt for meg for jeg var stuptrøtt... sov til og med litt etter at hun kom inn i senga mi kl 7. Mannen derimot sov ikke noe særlig etter 4... Jaja, man kan ikke gjøre alle fornøyd!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137728561-det-er-helt-utrolig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

I natt sov hun fra 19 til 7 med kun _en_ liten drikkepause rundt 22:30!!!! Så deilig å sove rundt altså. Og dette til tross for en liten sovepause i bilen på 30 min rundt kl 14. Sovnet greit på kvelden gjorde hun også! Hørte litt fra henne kl 5 og kl 6, men hun sov videre. Dette kan jeg like altså!!! Så er det vel sikkert sånn at dette ikke er varig, men men...

Jeg beklager at jeg maser sånn med denne sovinga altså, men det har vært så mye tull for oss og det er så deilig å lufte tankene, irritasjon og glede her! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...