Gå til innhold

Kjøpte p&t vogn på ebay.com-sparte 6000 kroner!

Anbefalte innlegg

Var litt skeptisk, men igår kom vidunderet!

Nå er den ferdigmontert og vi er veldig fornøyde alle sammen, ikke minst bruker'n av vogna på 2 år.

Vi kjøpte en p&t sport 2008 modell, med en god del ekstra utstyr. Vogn kostet 1600, ekstra utstyret 1400 og transporten 1000,-

Slap unna alle avgifter ved innførsel, så samlet sum ble like under 4000,- I butikk her ville det samme kjøpet ha kostet oss i overkant av 10.000 kroner.

Så herved anbefaler jeg alle til å i alle fall ta en titt på nett, før de handler. Er man litt tålmodig kan man gjøre kupp på ebay ;o)

Fortsetter under...

Så lemge UPS ble brukt og du ikke fikk vogna ut på posten, kommer nok fakturaen i posten til deg på mva i etterkant ja.

Bare et tips, så selges P&T sport (det finnes ikke 08 modeller i denne, da 08 modellene til P&T heter Dash og Vibe) koster 3998 inkl søskensete mange steder nå ;)

Men grattis med ny vogn, og med softbagen har du jo spart litt :)

Vogna ble hentet på postkontoret, og ifølge dama i skranken skulle det ikke komme noen regning, saken var ferdig i det øyeblikket jeg hentet vogna.

2008/2007 modell, trodde selv de var like, men det er gjort justeringer.

(Ikke at de er av avgjørdende betydning)

Har søkt og ringt overalt, men ikke vært i stand til å finne vogna til noe i nærheten av den prisen...hvor har du sett det til 4000 med søskensetet?

Fikk dobbelt og enkelt regntrekk, dobbelt og enkelt sol/mygg nett, babybagen, veske til styret og ekstra bager med i denne prisen

Annonse

PlutseligBabyIgjen, hvor fikk du vite om tilbudene på messen?

Jeg skal bort den helgen, men tenkte å samkjøre meg med noen hvis det er tilbud som passer meg der.. Men har ikke funnet ut av tilbudene enda..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...