Gå til innhold

Twinner twist duo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må korrigere meg selv, spurte etter twinner twist med separate kalesjer i forrige innlegg.. Det jeg snakker om er jo twinner twist duo, i følge barnesikring.no forventes den å være tilgjengelig fra juli 2008. Jeg har tid til å vente på det :D Jeg bare lurer så fælt på hva den kommer til å koste? Blir jo iallfall ikke mulig å få kjøpt den brukt.. men kanskje i Sverige? Har så mange vognbehov pga at ungene vil være forskjellige i størrelse og alder, og pga bosted og lagringsplass osv, men er jo ikke stinn av gryn for det :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg snuser også litt på denne... istedenfor EW duowalkeren... :)

Skrevet

haha, akkurat de to det står mellom hos meg også. Og nicket ditt beskriver hvordan situasjonen er her iallfall :P

Mistenker at TFK er litt bedre enn easywalker, med tanke på plass for størstemann ikke minst. Den er 4 cm bredere da, men håper den er like lett å legge sammen som EW duowalker.

Jeg bor i 3. etage uten heis midt i Oslo, og må bære vognen opp og ned fra kjellerboden (smal trapp) hver eneste dag, så den bør være lett og liten å legge sammen..

Skrevet

Hehe.. det ble veldig plutselig her også.. vi får ca 19/20 mnd mellom våre, og må ha søskenvogn. Vi har en EW DW og vibe på vei nå. Men er veldig usikker på EW. Men det er mest pga manglende håndbrems og justerbare fotbrett. Aller helst vil jeg jo ha en søskenvogn som jeg kan velge mot eller fra, i tillegg til de andre kriteriene. Hehe, storforlangende.

At TFK er bredere enn EW er det osm gjør meg usikker... for her går EW akkurat gjennom butikkdører etc i byen ser jeg. (andre som strever stakkars, men jeg står å glor.. hehe) Og da er jeg skeptisk til Tfk som er bredere... men tror jeg må få sjekket denne nærmere altså ! :)

Skrevet

Veilende pris for denne skal forresten være 7298,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...