Gå til innhold

Flere som syns tida går så altfor fort på slutten? Dette er så rart!

Anbefalte innlegg

Har termin 30 mai og syns tiden bare flyr avsted. Gleder meg merkelig nok masse til fødsel (JA! Det kommer til å gjøre vondt og være et sjokk at det gjør vondt men så utrolig spennende!!!!! ;)

Syns bare det hele er så rart, plutselig er tida her, det er 16 dager til termin og fortsatt er det SÅ mye jeg vil gjøre før vi har et barn på plass. Ikke det at jeg skjønner at det er en baby jeg skal ha heller.. hehe.. Det hele er bare merkelig. Har sett et par nyfødte i det siste men vedkjenner meg ikke det heller. ALT ER BARE RART..

Så sitter man her og leser om alle som har født og tenker at jeg kunne vært en av dere som skriver det. Jeg er jo innenfor terminen Men helst så kan jeg nesten vente til juni. Kunne tenke bare på meg selv og kjærsten noen uker til. Det er jo siste gang på lenge hvor vi bare kan tenke oss..

Men likevel, må man ta disse forhåndsreglene. Vi kan hvis ikke fødsel, vi kan ikke reise dit, vi burde ha med bagen, pappa burde snart begynne å kjøre på jobb/ha hjemmekontor, telefonen burde ha batteri tilfelle osv osv.. Og ringer jeg pappan på jobb skvetter han stakkars. Så på stedet hvil, gjerne litt til:)

Er det noen flere som er like fjerne til det hele som meg (ja, jeg er selvfølgelig førstegangs hehe sikkert mange som ler godt av meg nå)

Fortsetter under...

Jepp... samma hær... derre me at siste mnd går såååå sakte har ikke vært tilfelle for mæ nei..!! går nesten alt for fort... :P har ul termin om 9 daga (23 mai). Glede mæ masse my æ å, men plutseli så kain baby`n bare vent litt me å kom, bare litt... syns aill stresse så gæli me å få igang fødsel`n, både 1 og 2 uka før termin. Ongen kjæm da væl når`n e klar, skjønne at folk e lei å klar å alt det der, men la no naturen gå sin gang. Har æ skoilla stressa sånn så tru æ at æ har blitt gal.

Nesten gla æ har x-amen og hus-oppussing å tænk på i tillegg, får fokuse bort fra fødsel`n litt tru æ.... gru/glede mæ!!

Tru rætt å slætt at det ikke har gått opp for mæ einnda at æ snart ska ha ein liten krabat her liksom, som e min (eller vårres da...) og dein ska vær her heile tia!!! hehe... Bynne så smått å gå opp for pappa`n å... plutseli så sjer æ hain smile å så sei`n... "ka har vi gjort?" eller "vi finn no på det vi..." så flire`n. Si det på ein bra måte ja... :) "einn at det kjæm te å bli ein liten ein her kvar gang æ kjæm at fra arbei...."

Tru hain syns det e litt rart ja....

så sei`n: "Bekymre mæ itj nå for dæ, for derre klare du, tru det bli vær me mæ...." både ang fødsel`n å i ettertid... hain e no søt å sjø...:P

Så JA, æ føle mæ litt fjærn for tia!! MY tanka som ein kain bli sprø av, men ailt e så absurd at ein ikke forstår det....

E førstegangs æ å, å flire ikke av dæ, men litt me dæ tru æ.... (!!) litt sånn mærkeli latter... eh...

Jeg synes også dagene og tida gikk kjempefort da jeg gikk ut i permisjon. Hadde masse å forberede og ordne i stand, og formen var så bra at jeg kunne gjøre "hva som helst".

Nå derimot er jeg en dag på overtid;) Og tida går sååååå sakte. Går bare og venter på at noe skals kje, men her er ingen tegn på at fødselen nærmer seg. Så dersom jeg må vente 14 dager blir nok tida lang.

Når man begynner på overtid kan jeg godt forstå at det kan bli noe annet ja;) Det er noe med å være innstilt på en dato og tenke at noe kan skje. Og etter å ha tatt forbehold om at det kan skje i noen uker og det da enda ikke har skjedd så.. tja.. boring? Men er jo av de siste her inne på terminlista så har vært forberedt på at vi da også er de siste på fødelista selvom denne naturen har spilt mange pek i fht fødselsdatoer ja.. hehe..

Lykke til og måtte det snart skje noe hos deg;)

Hihi, var godt å lese at det var andre som hadde det som jeg, så kan vi knise litt sammen!

Og som jeg skrev til hun andre, når det er overtid ser man kanskje på det hele på en annen måte. Men nå er det jo bare rart og masse tanker og så spennende!

KJenner meg så godt igjen i pappans forundring over det hele. Virker nesten som han forstår mer enn meg ja. Og han grubler også mye over hvordan dette skal bli og assosierer nok mer babyer med den sprellende magen. WÆÆÆÆ så sykt at vi sitter her som rugemaskiner for noe så levende og stort...!

Mens vi venter er det masse å fylle tiden med her ja, gjett om må bare bare bare.. hadde panikk imorges for jeg hadde krampe i magen. og så masse planer idag.. dette går bare ikke tenkte jeg. bagen er bare halvklar og jeg må innom et par butikker for å fikse siste rest.. hehe.. nå er det bare å vente dere!! Masse lykke til i den spennende tiden:D Og den kommer når den er klar ja, denne lille raringen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...