Gå til innhold

Det er jo mulig!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter i overkant av tre års prøving og to ICSI-forsøk ser det nå ut som om spiren faktisk sitter! JEG ER GRAVID! På 2. ICSI!

Har for første gang i mitt liv fått se en positiv graviditetstest! Det vil si, jeg turde selvfølgelig ikke helt å stole på den første testen, så jeg måtte ta en til.. Satte inn gullegget 27.04 og testet mandag morgen (RD 15) med CB digital. Den lyste gravid etter under 1 min. I går kveld tok jeg en ny, denne en vanlig CB, og også på den lyste krysset med en gang! Så da må jeg vel kunne stole på at jeg faktisk er gravid?

Det er vanskelig å tro at vidunderet endelig har skjedd - dette har jeg ventet på hele mitt liv!!

Sender masse babystøv til alle som vil ha!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER, så fantastisk! Nå kan du senke skuldrene og kose deg med underet som vokser i magen!

Skrevet

Gratulerer med den fantastiske nyheten :o)

Skrevet

Gratulerer så mye og lykke til videre:-)

Skrevet

Gratulere så mye - er så koselig å høre når det går bra.

Masse lykke til videre........

Skrevet

Utrolig!!! Så koselig =) Gratulerer!!! Kos deg videre og nyt svangerskapet! Klem

Skrevet

Gratulerer! Håper det er mange av oss som kommer etter! ;) (Jeg tar gladelig imot babystøv!)

Skrevet

G77 m/ mirakel i magen

Gratulerer så masse, kos deg med spiren din og ta godt vare på deg selv:)

Skrevet

Hipp hurrrrra!!! Gratulerer. Jeg også testet positiv på mandag og tok en idag for å være sikker. Ingen tvil her i gården heller. Det er så spennende!! Har du begynt å bli uvell? Jeg er svimmel og kvalm hele tiden. Var for lukter er jeg også. Synes det er litt vel tidlig, men jeg tar imot alle symtomer med glede, bare spiren sitter.

Skrevet

Så gøy å lese om alle dere gravide for tiden. Gir håp til oss andre også! Gratulerer og masse lykke til:0)

Skrevet

Tusen takk for lykkeønskninger! Det er fortsatt litt uvirkelig. Lykke til alle sammen - jeg er overbevist om at det er mange gullegg der ute

:-)

Skrevet

Hei Smira :-)

Måtte ta en test til i dag bare for å være på den sikre siden.. Den var også positiv. Har ikke så mange symptomer, litt øm i brystene (mest brystvortene egentlig) og enkelte stikninger og murringer i magen. Føler meg i grunnen ganske normal, jeg. Men, som deg tar jeg gjerne imot symptomer bare spiren sitter! Hvor langt har du kommet? Jeg er 4+6 i dag (torsdag).

Skrevet

Gratulerer begge to!! Og alle dere andre som er gravide! Det er fantastisk når det skjer:-) Håper det skjer alle oss andre også så fort som mulig;-)

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Kjempe deilig følelse å se det krysset!! Ønsker deg masse lykke til, og måtte spiren sitte hos begge to nå!! klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...