BAcer vil ha flere :) Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 weeeee!!! begynte å tempe forrige mnd, bare av nysgjerrighet for å se om jeg faktisk hadde el (imens jeg venter på timen hos gyn). Og i helga hadde jeg to positive el-tester pluss at temperaturene bekrefter el!! Jeg er så stolt, hehe Hadde sex i de dagene også, så nå er det kjempespennende å se hva som skjer om ca 2 uker :) (Har ikke fått bekreftet el før, uten ved hjelp av pergo) Ikke noe informativt innlegg, men ville bare dele min glede :) -BAcer
vestlandsjento Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Så gøy då Då hadde eg og vore fornøyd! Krysser fingrene for at det klaffer:)
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Helt fantastisk Det gir håp til oss andre også! Hvordan gjorde du det med tempinga da? Hver morgen, fast klokkeslett og under tunga? Jeg skal snart slutte på Diane nå, og har kjøpt meg EL tester. Jeg hadde regelmessig mens tidligere før en SA i fjor høst og før jeg skulle stabilisere hormonene mine med Diane... Håper den fremdeles er det! Er det noe du gjør annerledes nå siden du har EL? Har du slanket deg, Metformin etc? Hadde vært flott med noen tips! Send meg gjerne en PM
BAcer vil ha flere :) Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2008 Hei! Har sendt deg pm, men kan like gjerne svare her også, i tilfelle andre lurer. Jeg får ikke tempet til nøyaktig samme klokkeslett hver dag (som anbefales), pga jeg har en liten som våkner til litt forskjellige tider hver morgen. Jeg måler ikke under tunga, men i stumpen med temp-måler med 2 desimaltall. Etter langt opphold fra medikamenter begynte jeg på Diane i november. Gikk på dem i 3 mnd og gikk over på Metformin. Har ikke slanket meg, men har gått ned 3kg etter jeg begynte på Diane. (Er ikke overvektig). Venter på time til gyn som er i slutten av juni. Men med tanke på at jeg har hatt el selv, så hadde det jo vært kjempegøy å klare det på egenhånd før dess :) Jeg har foressten hatt mens hver mnd etter jeg begynte på Diane, også etter at jeg sluttet! (det er ikke jeg vant til.. hadde jeg ikke gått på noen behandling hadde jeg muligens hatt 1-2 menser i året..) Ønsker deg/dere lykke til med prøvingen! Håper de regelmessige syklusene holder seg etter pilleslutt også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå