Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann:) hvordan går det med deg og de to små? har du det bra?

jeg beundrer deg som orker å spå her med alt det andre du har på deg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!Skal til og legge meg nå har hatt en ganske pytton dag.Han gammleste har vært syke i dag og da vil han bare være i fanget og han har skreket og skreket..helt pytonl.+ han miste har vært masse våken på nettene tror ikke jeg har sovet godt på 4 netter.Han har vært plaget med litt luft startet med og ha i malt i tillegget hans nå og da har det endelig begynt og løset i magen hans i dag.Tar ikke med meg alle som spør etter meg her,tar kun noen.

Nå har du testet?

Skrevet

uffda ikke bra... ikke godt når det er sykdom gitt... men er du fortsatt alene? vi har nettopp hatt omgangsyke her... kom deg i seng og sov. jeg har ikm ca 28 tror jeg... så venter spent:) natti

Skrevet

fortsatt alene?har jo sambor..kanskje du blander meg og noen andre her no.Blir spennede og se om det står gravid der heller et strek.

Skrevet

nei blander deg ikke, men sist jeg snakket med deg skulle du være alene noen dager fordi han skulle jobbe masse og foreldrene dine var på ferie ;) eller noe.. du mtte iallfall klare deg selv... ja hva tror du ? en eller to streker?

Skrevet

ok slik ja..stemmer det.Nei den perioden er over nå...men blir nok alene til uken igjen..må så er det slutt for en periode når råbygget på huset skal opp...hehe.Får opp to streker.

Skrevet

var det til jul huset skulle stå ferdig? hva er råbgg?

Skrevet

til jul ja..råbygger er selve huset,slik det er tett,slik man kan starte innvendig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...