Chaiemae Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Til Nordica: Ta toget (kr. 30) fra Kastrup til Hovedbanegården. Ta buss nr 5A fra Hovedbanegården (kr. 20) (hovedjernbanestasjonen), du finner bussen når du tar utgangen mot Tivoli. Følg bussen til Nørrebro stasjon, gå til HØYRE (på samme side du går av bussen) i gaten som heter Lykten. Har kopiert denne fra et tidligere innlegg.
Storkfrøken69 Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Hei Vil bare legge til at det er overgang mellom tog og buss )
Chaiemae Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2008 Det går visst ann å ta buss 5a fra Kastrup til Nordica men det tar nesten en time.
Trooghåp76 Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Hei Jeg tar Metroen til Flintholm så videre derfra med s tog til Nørrebro. Det koster 30 kr for hele veien. Og det går veldig ofte så jeg syntes det er en veldig grei vei å ta. Og Nordica ligger jo bare noen meter fra der toget stopper. Det er ihvertfall det jeg syntes er enklest. Lykke til med forsøket ditt Chaiemae. Må sikkert gå den veien jeg også hvis det er mulig.
ElleL Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 Denne gangen tok jeg Metroen til Nørreport og så buss 350S til Nørrebro. 350S er en ekspressbuss og går relativt raskt.
Månestråle75 Skrevet 24. juni 2008 #7 Skrevet 24. juni 2008 Hvor lang tid tar det å reise fra Kastrup til Nordica?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå