Gå til innhold

Da har jeg vært inne til aih...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og begynner de 2 laaange ukene... Mange her hvor aih har fungert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurar eg og på;) Blei inseminert fredag for snart to veker sidan, så eg skal teste på fredag:)

Laaaaaange to veker..

Lykke til:)

Skrevet

Hei Hei

Jeg var inne til min første AIH for vel to uker siden, dag 16 i dag. Jeg skulle ringe inn resultat av test til klinikken på dag17, altså i morgen. Jeg klarte ikke vente helt til i morgen, så jeg testet på dag12, den viste "gravid" i displayet etter ca 30sek!! :)

Trodde virkelig ikke det var sant, spurte på forumet her om EL-sprøyta kunne virke inn (jeg tar ikke noe tabletter etc.ellers), jeg fikk da svar om at det skulle være ute av kroppen ca dag10, og at jeg dermed sannsynligvis er gravid!! :):) *overlykkelig*

Så nå håper jeg bare alt går bra fremover også, og at testen er positiv i morgen også!

Disse to ukene har vært laaange ja! De to første dagene slappet jeg skikkelig av, etter det har jeg prøvd å være med alt sosialt jeg har kommet over for å tiden til å "gå fortere"

Lykke til, både Pike 26 og vestlandsjento!! Krysser fingrene for dere....

Skrevet

CEDI: så utrulig herlig følelse det må væra! Gratulera så masse!!

Aldri har to veker vert så lange før. Enda eg har fullt opp med eksamen. Er frista til å teste før, men har lova mannen min å vente på han. Han jobbar vekke, så det blir testing fredag kveld:)

Skrevet

Tusen takk :)

Da skjønner jeg at du/dere vil vente med å teste, håper du også får et positivt resultat!

Mannen min var også like spent som det jeg var, og ble helt i fyr og flamme da den viste positivt, her er det jeg som ikke helt tør å håpe for mye enda! ikke før jeg har pratet med legen osv.

Eksamen ja, det har tatt mye av min tid også disse dagene. Heldigvis ikke så lenge til eksamens-perioden er over!

Har du hatt noe symptomer? Jeg har trodd jeg skulle få tr hver dag siste uken, murringer og strekninger hele tiden, og veldig ømme bryster.

Skrevet

Hos oss er det og han som har veldig forhåpningar;) Eg prøver å ikkje gira meg for mykje opp. Men føler det akkurat som du. Har hatt murringar og stikkingar i snart ei veke. Ømme bryster og. Men føler meg jo sånn før mensen, men usikker på kor lenge før. Pleier å legge merke til det ca 2 dagar før.

Off eksamen er stress. Vanskelig å konsentrera seg;) Men heldigvis snart ferdig:)

Skrevet

Føler liksom det er for godt til å være sant jeg, etter første forsøk med aih. Men ingenting er jo bedre enn positivt res.! :)

Håper virkelig det går bra for deg til fredag...hører gjerne fra deg! :)

Konsentrasjonen er vel ikke akkurat der den skulle vært i forhold til eksamen nei, men men! Det får gå som det går ;)

Lykke til med eksamen...

Skrevet

Gratulerer så mye CEDI!!! :-D

Jeg må bare prøve å tenke på insamasjonen i dag som en vanlig rutineundersøkelse... Det var så tøft for meg den negative ivf forsøket, så jeg tør ikke annet... Nå har Riksen fått det for seg at høyeste bmi er 33 nå, så jeg må ned 10 kilo før jeg får nytt forsøk... Var 35 før og da lå jeg akkurat på grensa...

Masse masse lykke til Vestlandsjento!

Skrevet

Lykke til med både eksamen og spira:)

Skal oppdatere om utfallet:)

Skrevet

Pike 26 & ♥Nikko♥ så synd med negativt ivf forsøk då..

Har bmi grensa forandra seg? Håpar det ordnar seg for deg og at det klaffar med AIH for deg:)

Skrevet

Vi har ei nydelig lita jente på 14 mnd som ble til på første AIH forsøk på riksen:o)

Idag skal jeg insemineres igjen og håper på like stort hell denne gangen og!

Lykke til alle sammmen!

Skrevet

gizmo2: Så utrulig gøy då:) Lykke til med forsøket no!!

Husker du om du hadde tidlige symptomer? Kjenner litt uvante stikkninger, og lurer jo selvfølgelig på om eg har symptomer;)

Skrevet

vestlandsjento:jo, jeg hadde ømme puppper og noe "rart med magen" , men legen som inseminerte oss var så pessimistisk at jeg var sikker på at mensen nærmet seg. Men dengang ei:o)

Skrevet

gizmo2: Så kjipt med pessimistiske legar. Var det ein spesiel grun til det då?

Legar skal være optimistiske og motiverande, men og realistiske..

Men tenk at det funket:)

Skrevet

Hei!

Tester dere nøyaktig 2 uker etter inseminering? Eller?

Hadde første AIH for en uke siden, så det er jo det tankene kverner rundt dag og natt... Etter insemineringen hadde jeg stikkinger på høyre side et par dager (el?). Etter det har jeg egentlig kjent meg litt sånn "rett-før-mensen-øm-i-magen" og hatt endel hvit/blank utflod... Hvordan har dere hatt det etter AIH?

Legen var nå positiv til forsøket, sæden var helt normal og det var to modne egg i sikte. Likevel er jeg psykisk forberedt på at det ikke kommer til å gå, nødvendigvis. Huff, så slitsomt å gå å vente...:o/

Skrevet

Hei.

Jeg har tatt AIH og har IKM 24 mai. Jeg også fikk hvit/blank utflod 3-4 dager etter AIH. Ellers ingen symtomer, heller ikke noe intusjoner som sier meg noe.

Blir spennende dette :-)

Lykke til jenter, håper det sitter spire i oss alle for denne gang!!!

Skrevet

Hei!

Hadde andre insemineringsrunde på tirsdag. Denne gang uten medisiner. Første aih gikk ikke. Så nå er det bare ventingen som gjenstår!

Første gangen jeg hadde aih fikk jeg også hvit/blank utflod. Tror det var litt sånn sopp liknende symptomer.

tvi tvi for oss

Skrevet

Oppdatering: mensen kom, så eg trengte ikkje å testa i dag..

Så då går me over på ivf i løpet av sommaren.

Masse lykke til alle sammen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...