Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg vært på første utredningstime hos gyn.spes....

Hun tok innvendig ultralyd, diverse hormonprøver/blodprøver osv....

Alt så visst greit ut på den innvendige ultralyden, så får vi vente på svar på prøvene.....

Hun regnet med at det var ham ned var noe galt med, så han skal nå levere sædprøve på sykehuset, og så skal vi tilbake 26.juni....

Er så utrolig lei av å ikke være gravid.... Se barnevogner og gravidmager overalt...

Føler meg så utrolig mislykket...

Var utrolig deilig å høre at det ikke var noe tydelig galt inni der, men da begynner man jo å frykte at det er noe mer alvorlig galt... *sukk*

Tenk om han er steril f.eks.... *sukk*

Gruer meg til 26.juni jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønnar godt dine tanker og frustrasjoner..... Selv om dere kan få svar som dere ikke vil ha så er det godt å vite hva som er grunnen til at dere ikke blir gravide. Hos oss er det svømmerene som er prøblemet. Det var ikke liv i et hele da han leverte prøven. Likevel be vi gravide ved hjelp av prøverør :-) Mistet men har troen på at neste gang går det vår vei :-)

Det er utrolig hva legene kan utrette og jeg håper dere klarer å være optimistiske :-)

Lykke til videre med utreding og barneplanlegging!!!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Bare så det er sagt (i håp om at det er en slags oppmuntring) så trenger det ikke være noe "galt" med noen av dere. Hos oss er vi begge "klarert" etter utredning som helt friske, vi har i tillegg klart å lage et barn på egenhånd før, men denne gangen er det tydeligvis helt umulig, og det er ikke noe å si på innsatsen i alle fall ;o) Men nå er vi godt i gang med ivf og håper det er det som skal til denne gang... Og skulle det være noe gærnt med soldatene hans så er det utroooolig mye legene kan gjøre nå til dags, det er i alle fall tanken jeg sitter igjen med etter å ha lest litt både her og på ass. befruktning. Masse lykke til!! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...