Gå til innhold

hvor lang tid på å komme seg etter SA

pius71

Anbefalte innlegg

Hei kjære dere alle, på fredag mistet jeg mini i magen, var 11 uker på vei. Det er trist, men føler at det er tøffere for dere som ikke har noen fra før. Jeg har to flotte gutter, som gjør hverdagen lett enklere. Så psykisk går det ok, men fysisk bruker kroppen tid på å komme seg. det har jo bare gått fire dager, men dere andre med erfaring, hvor lang tid kan man regne? Nå blir jeg super sliten og har mens murringer. Blør ennå. Vet dette er individuelt men lurer altså.h

Fortsetter under...

Hei

Trist med SA. Føler med deg. Må være ekstra tungt når det er så sent... Jeg mistet for 12 dager siden og var da 6+4. Jeg blødde i 1 dag og var helt fin hele veien egentlig. Var til ul dagen etter og da var alt rensket ut. Var til ny ul i går og da sa gyn at el var rett rundt hjørnet. Kroppen har ordnet bra opp denne gangen så jeg er klar for ny pp.:)

Forrige Sa (for 3 mnd siden) blødde jeg litt lengre men var egentlig veldig fin i formen da også. Reiste på ferie rett etter SA og det gikk strålende. Ingen symptomer som hang igjen.

Var ikke noe svar dette egentlig, men jeg prøver vel å si at det sikkert er veldig individuelt. Så spiller det jo stor rolle hvor langt på vei man er når man mister....

Lykke til!

Så trist at du mistet. :-(

Jeg mistet også i uke 11 i fjor. Vanvittige blødninger den første dagen, og så var det småblødning/spotting i 5 uker til. Psykisk kom jeg meg vel omtrent med en gang. Følte ikke behov for å dvele ved det som hadde skjedd, men heller se framover og tenke at vi kan bli gravide og at det er vanlig å miste.

Det tok også bare to prøveperioder og så var vi gravide igjen, og det har jo selvfølgelig hjulpet på. Har inntrykk av at de som sliter mest psykisk er de som strever med å bli gravide i etterkant.

Håper det går bra med deg. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...