Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har tatovering på korsryggen. Klart det gjør litt vondt, men det er ikke noe problem å holde ut. Det er fort glemt. Hvor på leggen skal du ha den? Jeg har hørt at det er vondere å tatovere der det ligger bein like under hudoverflaten, f.eks. på ankelen, men jeg har ikke prøvd det selv.

Hvordan smertene er? Som sagt, min var på ryggen. Jo lengre ned han kom, jo vondere gjorde det... Ikke så rart, kanskje, da han nærmet seg rimelig sensitive områder!! Først tatoverte han omrisset og nåla gikk relativt dypt i huden. Deretter fylte han inn farger mellom strekene, mer overfladisk (du kjenner forskjell). Merkelig nok var det sistnevnte som var vondest - mest pga en litt brennende følelse. Alt i alt må jeg si at det var mye mindre vondt enn det jeg hadde trodd - og jeg er kjempefornøyd med tatoveringen min. :)

Lykke til!

Jeg har ei på leggen, og syns det var temmelig vondt (ikke for å skremme deg altså). Mente han skulle stoppe når han var ferdig med det svarte omrisser, men er glad nå for at jeg fullførte hele.

Man må lide for skjønnheten vet du, og du greier det helt sikkert fint!

Annonse

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du skal ta tatovering hvis du er så redd for det.....

Jeg har en på leggen og det var ikke sååå vondt å ta den, men man merker det jo. Den vondeste jeg har tatt er bak øret/halsen.

Vet mange tatoverings-sjapper anbefaler å ta med brus m sukker, fordi det kan hjelpe hvis man holder på å besvime. Lykke til :-)

den jeg har på leggen gjorde ikke vondt:)

merker det jo selfølgelig men var ikke sånn at jeg vred meg i smerte eller noe:)

var værre den jeg har ved lysken, men syns ikke den gjorde særlig vondt heller.

lykke til med tattovering:)

Jeg har 4 tattoveringer. En på overarm, underarm, korsrygg og bak i nakken. Det er i grunn greit at du gruer det, for da tror jeg ikke du kommer til å oppleve det som så ille vondt!! Og det er jo ett nydelig form for smykke da.

Det var vondest i korsryggen, "best" på underarm.

altså det er vondere å føde!!

Jeg har 6 tattisser men jeg har en på magen litt på siden og den var den aller vondeste. Har selv på ankelen og det gjorde faktisk ikke mye vondt, har også en stor en på hals/nakke opp til øret og den merket jeg nesten ikke, men magen AU!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...