AK, mamma til Aurora. :) Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Hei, fint navn. Har bestemt at om det er ei jente skal hun hete aurora. Får du inn noe på meg ang kjønn og fødselsdato? Vil jeg møte "mannen i mitt liv" og få flere barn? 180981
#Aurora har tre gutter# Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Så flott et navn.Får jeg jente noen gang så skal hun og hete det.Når har du termin da?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 får opp en gutt her jeg da og at du føder rundt den 8aug.Men kan jo ta feil.Ville du ikke vite kjønnet på ul da?
AK, mamma til Aurora. :) Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. mai 2008 hehe, nei, synes det er litt spennende å vente til fødselen. 4 andre her har spådd jente, så tiden vil vise, det viktigste er jo at lillegull kommer, uansett kjønn.. ser du noe ang fremtiden vår da? Er bare meg og lillegull nå, men jeg håper og tror det er en god og flott mann der ute og venter på meg. er du gravid?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 Ser nok ingen mann her nei.Så det kan nok ende at du blir alene en stund med babyn din.Men det kommer nok til og gå bra.Nei jeg er ikke gravid nei..nettopp fått min 2 gutt nå.Han blir 14 dager i morgen.
AK, mamma til Aurora. :) Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. mai 2008 ja, det skal nok gå bra ja, har ikke noe hast med å treffe noen med det første. Takk for at du svarte!! Gratulerer så mye, ønsker dere alt godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå