Gå til innhold

gravid igjen

utflyttet stavanger dame

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, da viser det seg at jeg er godt å vel fem uker på vei, en smule tidligere en planlagt, gullet er bare 15 måneder og jeg har nettopp begynt i ny jobb og flyttet inn i nytt hus utenfor stavanger med bare et soverom for tiden hihi, kommer 5 til når vi en gang blir ferdige. Ellers er alt bra, kjenner meg en smule mer temperamantfull denne gangen allerede og småkvalm til tider. Ha en fantaskisk flott kveld i solen hilsen 70 modell

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Gratulere masse med graviditeten! Mange endringer på en gang for deg da, er lov til å være litt temperamentsfull da :-) kos deg med nytt hus, ny jobb og ny mage

Skrevet

Gratulerer så masse Stavanger dame :)

Lykket til videre med graviditeten!

Skrevet

Gratulerer så mye :o)

Lykke til med svangerskapet og huset!

Skrevet

Gratulere så mye. Håper du får et fint svangerskap og at dere vil trives i huset.

Skrevet

Gratulerer så mye.

Vi to er i nesten samme situasjon og bor på nesten samme sted (jeg bor i Sandnes) Vi har en sønn på 14,5 mnd og jeg er gravid i 9. uke nå. Vi trodde vi skulle måtte vente litt lenger enn det som ble tilfellet og fikk oss et lite sjokk da vi ble gravide igjen på 1. forsøk :-)

Lykke til

Skrevet

gjett om jeg kjenner meg igjen der, trodde ikke jeg skulle bli gravid før utpå høsten,sluttet nettopp med minipillen. Har flyttet fra Stavanger og bor nå på rennesøy. Ha en fine 17 mai feiring

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...