MiEli Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Herregud! Jeg blir gal. Prøver å finne guttenavn til den lille tassen i magen, men det er jo helt umulig...kan noen (eller helst mange) være så snill å hjelpe meg. Storebror heter Jakob så det er jo greit om det "passer til" .... HJEEEEEEEEELP!!
huldra87 Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 He he, ja det skal ikke være enkelt... Her er noen navn som jeg synes passer godt til Jakob: Jørgen (!) Peder Isak Johan Aksel Henrik Edvard Anders Ivar
MiEli Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2008 Syns Johan er fint, men søskenbarn heter det og det samme gjelder Anders. Jørgen derimot var jo ikke så værst. Det er notert! Takk for forslag, jeg sliter skikkelig asså. Da har jeg ett navn på lista mi.. hehe!
Trine_82 Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Jakob og: - Theodor - Jonas - Jesper - Lukas - Elias - Tobias - Jens - Kasper
MiEli Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. mai 2008 Joakim var jo heller ikke så værst! Takk! )) Da har jeg 2 navn på lista. Fortsett fortsett!!
MiEli Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. mai 2008 Her var det også mange fine navn, men vi kjenner litt for godt både en Theodor,Jonas og Elias så disse kan vi ikke bruke. Jesper var jo ikke så værst da, det skal jeg "tygge litt på"
Vannmann35 Skrevet 13. mai 2008 #8 Skrevet 13. mai 2008 Jacob er så pent navn :-) Hva med: Jacob og Peter Jacob og Martinus Jacob og Gabriel Jacob og Bendik Jacob og August Jacob og Thomas Jacob og Christian
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #9 Skrevet 14. mai 2008 Jeg er tante til en Jacob og en Oliver som er søsken så synes det passer fint. Jacob er forresten nydelig så ikke lett å toppe den. Synes forresten Jonathan passer om du går for lik bokstav varianten.
volve Skrevet 14. mai 2008 #10 Skrevet 14. mai 2008 Jacob er et flott navn og det er mange som passer til. F.eks: Oscar Erlend Simon Alfred Albert Cornelius Edvard Ludvig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå