Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei=) Er i uke 14+5 idag og synes ikke magen har vokst noesærli... Syns dette er veldi kjedeli da jeg ikke har hørt hjertelyden og itillegg vokser ikke magen... Jobbuksa mi er blitt trangere og merker det på en del andre klær, i tillegg til på vekta, men synes ikke selv at det vises ennå... Når fikk dere andre mage????

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137723916-vokser-deres-mage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 15 uker idag og har ikke fått noe særlig mage enda, men jeg kjenner liv og har hørt hjertelyd så da vet jeg ihvertfall at det er noe inni der:) jeg er 2. gangs og har like liten mage nå som første gang, gleder meg til den blir mer synlig og andre kan se at jeg er gravid:) Alt er nok bra hos deg også:) noen bærer fosteret lenger inni en andre, så det kan være store forskjeller:)

godt å høre at det ikke er bare meg. Jeg har ganske mye fett på magen, så gudene vet når det kommer til å synes. I tillegg har jeg det helt supert og merker ingenting. hadde det ikke vært for siste ultralyd i uke 12 hadde jeg begynt å lure....Synes det er litt ekkelt å ikke kjenne eller se noe, men, en skal kanskje ikke klage.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...