Gå til innhold

menssmerter???

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg er 8+2 og har fått nokså tydelige menssmerter...murringer i både mage og rygg... er dette vanlig? andre som har det slik? mener ikkje stikkninger... men menssmerter?

Gjest yrild
Skrevet

Jeg hadde det litt sånn i går, men var på tidlig UL i dag og der var alt i sin skjønneste orden :-)

så pust dypt inn, kryss fingre og tenk på at det går stort sett alltid bra (men jeg var akkurat like grublete som deg... samboer synes jeg har blitt en grublefru...he he)

klem

Skrevet

Jeg har det på samme måte. Er 9+4 og mensmurringene kommer og går litt. Har avtatt litt den siste uka, men har hatt det siden uke 4-5. Er helt normalt fordi livmora vokser og gjør seg klar til at babyen skal ha plass til å vokse.

Skrevet

Det er veldig vanlig med menslignende murringer. I første svangerskapet mitt hadde jeg dette fra uke 4 og helt til uke 13-14, noen ganger veldig vondt. Men alt gikk bra :).

Skrevet

jeg har også slitt med menssmerter til og fra siden jeg testet positivt, det er visst helt normalt i følge gynekologen min:)

Skrevet

Alle jeg har pratet med om dette sier det er fordi livmoren vokser og flytter på seg, og at dette derfor er helt normalt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...