Mamma til 2 søte jenter Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Jeg har siden i går vært oppblåst i magen - ser ikke at det er beskrevet som bivirkning på veiledningen som hører med Crinone. Dessuten kjente jeg nederst i magen i går først 2 stikk på formiddagen - deretter 1 kraftigere stikk på ettermiddagen. Hva kan det være for noe???? Egget som fester seg? I så fall er vel det veldig tidlig? Er på rugedag 3 (satt inn på søndag - så da er vel det riktig??). Har også økende utflod - synes jeg bytter truseinnlegg hele tiden... Blir bivirkningene sterkere etterhvert som man bruker Crinone? Har brukt det siden fredag. Noen med erfaringer?
nr 2 gull i magen-juli 12 Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Hei. Jeg er på rugedag 4 (innsett fredag). Fikk også ubehag i dag! Skrev innlegg tidligere idag. det går på oppblåsthet, smerte i mage og kvalme. har også kjent stikk. Fikk til svar at en annen var plaget med det samme, og det var bivirkninger fra crione. Men det kan absolutt være egget din (og mitt) som fester seg! Ringte sykehuset, var redd for overstimulering fordi jeg var i faresonen. Hun sa at enten var det tegn på overstimulering eller tidlig tegn på graviditet (!). håper på det siste
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2008 Takk for svar! Da kan jeg berolige meg selv litt. Har aldri hørt at de på Riksen har snakket om overstimmulering ift meg, så da får jeg håpe på det siste jeg også, at det er et tidlig tegn på graviditet. Var jo slik jeg følte det med datteren min når jeg ble gravid med henne, da gikk jeg oppblåst fra før jeg visste jeg var gravid - så kjenner igjen følelsen. Men tør jo ikke å glede meg over det før en positiv graviditetstest.... Blir helt sprø av denne ventetiden, men regner med jeg ikke er alene om det... hehe Da får vi begge to krysse fingrene for at dette går bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå