snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 jeg har nettopp kjøpt en brukt bil og der er de tøy seter, i disse er de hunde hår jeg ikke får fjernet... prøvd støvsuger, sånn støv fjerner til tøy, gummi rulle som man skyller, ingen ting gjelper vurderer faktisk nappe de med pinsett!!! åh klikker.....
Ladybug~N&E Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 klesrulle. sånn med limpapir til å rive av når den er full. haha.. eller er stooort stykke kontaktpapir som du limer over setet og drar av;) kanskje vanskelig å få tak i så stort stykke kanksje;) haha eller bruk barberhøvelen. så får du hvertfall fjernet det som stikker ut av setene. eller kanskje en nuppfjerner? finner ikke på noe mer lurt jeg
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2008 he he takk:) skal se om jeg får noe av de til å virke:)
kua kalva,drektig igjen Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 hair magnet kan anbefales:p de har det i de fleste dyrebutikker. tar ALT av hår, bruker den selv på matter, bilen, sofaen, ja alt, tar nupper og
Maren - på overtid Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Har hund selv og det eneste som hjelper på strie hundehår er "racing-tape". Bred sølvfarget tape som du ruller en runde rundt hånden og trykker mot hårene. Må bytte ganske ofte, men er effektivt )
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. mai 2008 dette høres bra ut:) takker alle for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå