Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er det mange prøvere her?

Jeg er selv i 5. pp, og håper at snart er det vår tur.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er prøver, i n te pp, ca 32 pp, men noen mnd med litt mindre aktivitet en andre. Tok min første pergotabelett i dag, så nå blir det spennende :-)

Skrevet

Prøver her også, er snart i min 2 pp tror jeg,

Skrevet

Jag har prövat i ungefär drygt ett år.

Blev gravid i februari men spontanaborterade i 9:e veckan i mitten av april.

Ska snart börja om från början igen... Glädjer och gruvar mej. Är väldigt rädd för att det ska ta lika lång tid igen att bli gravid. Fast å andra sidan så vet jag nu att jag KAN bli gravid.

Jag hade klart att gå ner till 84 kg, men är nu uppe i 91,1 kg igen.

Skrevet

Vi er visst ikke mange prøvere her inne nei.

Får ta det som et godt tegn da og satse på at det ikke er så vanskelig for oss å bli gravide som de vil ha det til...

Håper pergotabelettene dine virker Dodil:)

måtte du prøve så lenge før du fikk begynne på dem?

Skrevet

Jeg fikk pergo etter 2 år som prøver, men det var litt min egen feil at jeg utsatte legebesøkene så leng...

Skrevet

Og jeg er prøver:) Snart halvannet år... Har i dag vært og kjøpt meg Progesta Care og salviete, så håper i løpet av sommeren nå;)

Skrevet

Er ikke kjent med alle disse tingene dere har kjøpt...

Hva er Pergo, Progesta Care og salviete?

Skrevet

Hehe... Er ikke akkurat så altfor godt kjent med det jeg heller, men skal prøve å forklare i alle fall slik jeg har oppfattet det da:)

ProgestaCare er et produkt som jeg har kjøpt på helsekost.Det skal være et naturlig produkt som tilfører progesteron; det hormonet som gjør at kroppen klarer å "holde på spirene".. Det er i alle fall derfor jeg prøver det:))

Salviete er te som man skal drikke litt før eggløsning, som (om ikke jeg tar feil) skal gjøre slimet litt tynnere, slik at "guttesoldatene" kommer seg letter frem:) Det står noe om dette i "kjerringråd" på venstre side på siden her, de oransje knappene;)

Pergo er jeg ikke helt sikker på hva egentlig er, men det er noe legen kan skrive ut, som skal hjelpe for å bli gravid i alle fall:)

Men kanskje noen andre kan noe mer om det???!!

Skrevet

Pergo er et preparat som skal stimulere eggløsning. Det heter pergotime på esken, så pergo er vel bare en forkortelse. Det gis vel i hovedsak til kvinner som mangler eggløsning eller som ikke får fullstendig eggløsning ved at eggene ikke løsner skikkelig. Pcos er vel den diagnosen det ofte gis pergo i forbindelse med. Jeg har ikke veldig ustabil syklus, ca 28-32 dager mellom hver mens. Jeg fikk pergo i 3 mnd nå, mens jeg venter på lap som jeg skal ta i høst.

Skrevet

hva er du skal ta i høst? lap?

Skrevet

Jaa..Vil vel kalle meg prøver :) Var uplanlagt gravid helt til fredag, da mistet jeg..Så nå venter jeg bare på og slutte og blø så vi kan begynne og prøve :):)

Skrevet

Jeg skal ta lapraskopi, da skal de inn i magen for å sjekke om det er passasje i egglederne mine tror jeg, legen snakket om å sprøyte inn noe kontrastvæske ...

Skrevet

Jeg er 25:) Sambo er snart 32:)

Skrevet

Ok..Hadde jo vært gøy og prata sammen og slike ting..ER veldig lite aktivitet på dette forumet :) Burde vært litt mer aktivitet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...