Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Jenta vår skal hete Ava. Men vi sliter med å finne mellomnavn. Har tenkt på: Ava Michelle Ava Elisabeth Ava Emilie Ava Johanna Ava Evelina Noen med gode forslag? Evt. kommentarer på våre forslag?
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Jeg ville valgt Ava Michelle. Synes Michelle er et nydelig navn. Og det passer fint med Ava. Ava Emilie er også en fin kombinasjon som er lett og si.. Ava Evelina er litt tungt og si, samme med Ava Johanna.. Ava Elisabeth er helt greit, men synes det er litt kjedelig. Synes du har fine alternativer til mellomnavn iallefall
alvilde Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 ava emilie var fint:) kommer med to nye forslag også ava marie ava sofie
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Ava Constanse Ava Edeline Ava Anine Ava Tomine
prebs Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Ava Emilie er min favoritt her! Ava Elisabeth er også fint. Ellers: Ava Eline Ava Helene Ava Sofie Ava Marie
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 Ava Elisabeth likte jeg best, evt liker jeg Ava JohannE synes det er litt tungt med a-endelse på begge navnene
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 Min favoritt er Ava Sofie. Andre forslag: Ava Lovise Ava Otilie Ava Serine Ava Kristine Ava Matilde
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #8 Skrevet 13. mai 2008 Tusen takk for gode forslag! Liker Ava Otilie spesielt godt.. Ava Sofie er også veldig pent. Får tygge videre på det. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå