Gå til innhold

er så forferdelig frustrert.. å lei meg:(

Anbefalte innlegg

hva gjør dere for å holde dere i form?

er så frustrert for tiden..har så forferdelig vondt i lysken å oppi hele "utstyret"..kan nesten ikke sitte ,reiser jeg meg opp så går jeg som en kråke etterpå..er så forferdelig vondt:(hvordan skal jeg klare meg i 16 uker til..kjenner tårene preser på..har begynt å gå til fysio..men tviler jo på at d kan hjelpe i lysken området ..når d er noen trigger punkt i hoftene han behandler..

hver gang jeg skal gå tur eller bare gå til postkassen,får jeg så inni helv..vondt imagen. sorry styggt ordbruk men..d er ikke kynnere tror jeg..men d kan kjenners som voksesmerter eller noe som skjer i livmoren hvertfall..så da må jeg bare legge meg ned å konse meg om å puste..

har 2 barn fra før som jeg og må ta meg av..å jeg går på akktiv sykemeld..men lurer på om jeg bare må kaste inn håndkle å sm meg helt..jobber på sykehjem,så d er veldig hard jobb..

måtte bare få dette ut..er så lei meg..prøver å være sterk ,men d er jammen meg ikke lett..

Fortsetter under...

det å gå gravid oppleves jo forskjellig fra person til person og svangerskap til svangerskap. og når man har to barn fra før å følge opp forstår jeg at det er tungt selv uten mange plager, og når kroppen sier ifra i tillegg mener jeg du skal med god samvittighet kaste inn håndklet.

ikke meningen at vi skal presse oss selv til det ytterste, det slår seg bare negativt ut etter fødselen, og da har du tre å ta vare på.

lytt til signalene kroppen gir deg, lykke til:-)

ja jeg tror jeg må gjøre d..kaste inn håndkleet..skal prøve en siste gang i morgen å gå på jobb..men funker d ikke da heller å jeg ikke får sove godt om natten må jeg bare gi opp..for ungene sin skyld..både den inni her og de jeg har..ja å seff for min egen del..

takk for svar:)

Vist det er noe trøst så har jeg det på akkurat samme måten som deg. Kjennes nesten ut som det er full fyr i huda, eller under huda i underlivet. Sitter i fra lyske til lyske og bak til mellomkjøttet. Er grusomt. Blir værre hos meg vist jeg har bena fra hverandre, så noe sex-liv er noe som hører fortiden til...

Har det likedan over magen å, men har endel kynnere å. Kjennes ut som om muskler, livmor og hud over magen skal revne. Blir ille om jeg er oppe å går. I dag fant jeg en intervall som har funket sånn høvelig. Kan være oppe å bevege meg i inntil 10 minutter, så må jeg sitte i 5 minutter. Da har det gått sånn noenlunde.

Jeg er sykemeldt på andre uka, men d har med at jeg går med tvillinger. Er 24 + 6 uker. Har en sønn på 3 år som har 80% barnehageplass.

Gi meg gjerne et hint om du eller legen din/fysioterapauten din finner ut hva det er. MIn lege hadde ingen anelse om hva det kunne være. Eneste han kunne tenke at d kunne være va noen nerver som lå i klem i ryggen...

Er frustrerende å gå sånn. I mitt forrige svangerskap var jeg frisk å i kjempeform hele svangerskapet.

Lykke til

IKKE GI OPP!

Kom deg til en skikkelig fysioterapaut som gjør noe annet en "brannslokning". Min jobber hovedsakelig med bekken plager, og baserer opplegget sitt på trening, og atter trening (må trene der minst 2 ganger i uka + egentrening hver dag).

Jeg var slik som deg for bare en uke siden.Tårene spratt bare jeg skulle snu meg i senga, tok meg evigheter å på do om natta, etter 1-2timer på jobb hadde jeg så vondt at jeg nesten grein.... Brukte mesteparten av tida på ligge på sofa'n rett og slett fordi jeg ikke var i stand til anna... 3timer hos fysio pluss masse egentrening(ca 1 time hver dag) seinere, var jeg faktisk i stand til å være ute med bikkja i 3timer (så vel egentlig mest på at noen andre trente han, men dog) + gikk lang tur på kvelden.

hi her..takk igjen for svar..godt å høre at andre har d sånn og,selv om jeg ikke unner noen dette..

jeg ga besjed til fysioen i dag at jeg ikke kom i dag,d er ikke noe gøy å gå til han når jeg bare gruer meg ,fordi d gjør så vondt..han er så hardhendt ..:(

ja jeg får kanskje gå til en annen ..å gå tur hører fortiden til,å sex??nei hva er d da..huff..

godt dette er en overgang:)

Annonse

Har du funnet noen ny fysio?

- Jeg var bra hele sist uke. I helga har jeg til og med løpt litt med bikkja (vært på kurs). -Gikk bra fredag og i går, men i dag har jeg litt mer vondt igjen, men er faktisk optimistisk og tror det kan bli bra igjen i løpet av et par dager, med trening selvfølgelig! Helt merkerkelig at det faktisk bare er 1.5 uke siden jeg hadde så vondt at jeg grein når jeg skulle snu meg i senga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...