Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Min Bestefar het Knut men vet ikke helt hva jeg synes om det:\ Hva synes dere om: K N U T??
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Liker ikke det navnet.. Men er jo koselig med oppkalling da.
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Jeg kjenner en 3åring som heter Knut, og det er et herlig navn på en herlig liten sjarmør. Synes det er fint jeg! Gøy med litt "gamle" navn:-)
Kjukka Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Synes Knut er helt greit jeg... Men jeg liker dobbeltnavn, så ville valgt Knut og ett mellomnavn
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 stilig, morsomt å ha et navn som ikke alle andre har det er et navn som passer både ung og gammel!
huldra87 Skrevet 13. mai 2008 #8 Skrevet 13. mai 2008 Ja, Knut kan absloutt brukes! :-) Jeg likte det ikke før, men nå synes jeg at navnet er helt greit. Og det er litt morsomt med slike "gamle" og glemte navn på smårollinger. Gå for Knut, du! ;-)
RaPe Skrevet 13. mai 2008 #9 Skrevet 13. mai 2008 Min bestefar heter også det! Synes det er litt kuult. I alle fall ikke mange som heter det!
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #10 Skrevet 13. mai 2008 Det morsomme er jo at hvis du kaller sønnen din for Knut, blir han helt sikkert den eneste i barnehagen/nabolaget/skolen som heter det. Selv om mange oppfatter Knut som et vanlig/kjedelig navn. Men de her inne som tror de er originale og kaller barna sine for Leander, Nathaniel, Lucas, Savannah etc, de kommer kanskje til å oppleve at det er flere med samme navn i nabolaget. Fint at gamle navn får en renessanse. Hvis dere er enige om Knut, er det et navn som helt fint kan brukes.
Vivil-08 Skrevet 13. mai 2008 #11 Skrevet 13. mai 2008 Litt uvant, men litt tøft også! Kjenner en som heter Knut Magnus. Kanskje det kunne være et alternativ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå