Gå til innhold

Når mage?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 3 gangsgravid, og litt over 7 uker på vei. Fødsel for snart 8 mnd siden. Kjenner ingen murring i magen og magen er flat som en pannekake. Føler meg ikke gravid, bortsett fra litt småuggen. Er litt bekymret for at noe er galt siden ikke magen er like liten som for 7 uker siden. Skjønner jeg er kort på vei, men siden det er så kort tid siden fødsel trodde jeg magen ville synes tidlig. Fikk mage sent forrige svangerskap også, men da var det 9 år siden sist. Dere som har to tette; hvor tidlig fikk dere mage? Evt om dere hadde mye eller lite murring? Hadde det ikke vært for alle de positive testene så hadde jeg aldri gjettet jeg var gravid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk mage seint med alle 8. Magen begynte å bli synlig nå jeg var naken eller veldig lettkledd ved 20 uker. Utenpå vanlige klær ble det synlig ved 30 uker. Jeg er høy og slank/tynn så ungene lå i høyden. ;-)

Skrevet

Hei:-)

Tror nok ikke du skal bekymre deg!

Jeg er gravid med nr 5 i uke 23 nå. Siste fødsel hadde jeg for 12 mnd siden nå men fikk ikke mage før i uke 15-16 denne gangen.

Jeg var også veldig bekymret og følte meg faktisk ikke gravid før i uke 16.

Det var da deilig og høre hjertelyden på vår lille prinsesse og forsikret meg da om at jo jeg er nok gravid ja;-)

Men typisk oss damer.. Vi bekymrer oss for mye!

Masse lykke til i tiden som kommer:-)

Skrevet

Jeg hadde en datter på 7mnd da jeg fant ut at jeg var gravid med nr.2..

La på meg ca 3kg første 8uker, men ingen synlig mage før rundt uke 17-18 kanskje.. er slank, så lett å skjule med klær da.. Følte selv meg veldig gravid allerede etter første test,oppblåst, men ingen babymage..

Er nå 7+4 med nr. 3, mange har allerede spurt om jeg er gravid..

Så magen min kommer visst raskt denne gangen, har gått opp 3kg..

Skrevet

Akkurat passe synes jeg. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...